تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقام سوم بانوان استان در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور

ساعت: 14:38 منتشر شده در مورخ: 1395/09/23 شناسه خبر: 976547

در پایان مسابقات قهرمان کشوری، تیم بانوان استان قزوین در ژیمناستیک هنری بر سکوی سوم ایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، در پایان مسابقات قهرمان کشوری، تیم بانوان استان در ژیمناستیک هنری بعد از استان های تهران و مرکزی بر سکوی سوم ایستاد.

این مسابقات طی ۳ روز در سالن آذرپی تهران برگزار شد.

تیم والیبال سپهر الکتریک راهی رقابت های نوجوانان قهرمانی کشور

تیم سپهر الکتریک قزوین در گروه ب با تیم های سیکل ترکیبی دامغان، اتحاد جوان همدان، عقاب سبلان ، شهرداری بجنورد و عقاب تهران همگروه است.

این مسابقات به میزبانی دامغان برگزار می شود.

نتایج رقابت های رول بال دستجات آزاد کشور

هیات اسکیت مبارکه فاتح اصفهان قهرمان رقابت های رول بال دستجات آزاد کشور در قزوین شد.

در پایان این مسابقات، تیم هیات اسکیت مبارکه اصفهان با برتری ۷ بر ۵ برابر سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به عنوان قهرمانی رسید.

درخشش دختران شناگر استان در رقابت های قهرمانی کشور

مسابقات قهرمان کشوری مسافت بلند جام زنده رود به میزبانی اصفهان برگزار شد.

تیم های استان در ۲ رده سنی ١١-١٢ سال و ١۵-١٧ سال بر سکوی سوم کشور ایستادند و در مجموع سه رده تیم استان نایب قهرمان کشور شد.

تیم شنای استان در سه رده سنی ١١-١٢ سال به نام شهرداری قزوین و در رده های ١٣-١۴ سال و ١۵-١٧ سال به نام هیات شنای بویین زهرا، در این دوره از مسابقات شرکت داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقام سوم بانوان استان در مسابقات ژیمناستیک قهرمانی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..