تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اداره امور مالیاتی حسابرسی الکترونیکی شد/ معافیت‌های غیرضروری حذف می‌شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، غلامرضا شریفی با بیان اینکه طرح جامع مالیاتی با رویکرد ایجاد فضای سالم رقابتی و شفاف سازی پرداخت مالیات طراحی و اجرا می‌شود، عنوان کرد: ایجاد اداره امور مالیاتی حسابرسی الکترونیکی یکی از مراحل نهایی اجرای این طرح است.

وی با اشاره به کارکردهای این ادارات، اظهار داشت: تسلیم الکترونیکی اظهارنامه، دریافت الکترونیکی صورت‌‌های مالیاتی موضوع ماده 169 مکرر، پرداخت الکترونیکی مالیات، دسترسی الکترونیکی به خلاصه پرونده مالیاتی، دریافت استعلام های عدم بدهی مالیات، ارائه فهرست مالیات حقوق کارکنان، ثبت بهره برداری از سامانه و نرم افزار صندق فروش و عملیات الکترونیکی مشاغل خودرو از جمله خدماتی است که در این اداره به مودیان ارائه می‌‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با راه اندازی کامل این اداره در سطح استان درآمدهای هر مودی در تمام منابع مالیاتی تجمیع گردیده و موجب بهبود و تعالی فرایندهای شناسایی و تشخیص مالیات خواهیم بود.

وی تسهیل پیاده سازی انواع جدید مالیات و افزایش بهره وری و کارایی سازمان را از دیگر مزایای استقرار اداره امور مالیاتی الکترونیکی دانست و گفت: در این طرح معافیت‌های غیر ضروری حذف گردیده و شبکه یکپارچه ردیابی و ثبت مبادلات مودیان اجرا می‌شود.

شریفی در پایان دیگر مزایای اجرای طرح جامع مالیاتی را فراهم کردن فرصت های مناسب برای اشتغال دانست و افزود: به طور نمونه، 10 الی 13 سال معافیت مالیاتی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور و اعمال نرخ صفر مالیاتی برای کالاهایی که فقط به منظور صادرات تولید می شوند، در قانون جدید پیش بینی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اداره امور مالیاتی حسابرسی الکترونیکی شد/ معافیت‌های غیرضروری حذف می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..