تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان اوقاف آماده همکاری برای رفع مشکلات بقاع متبرکه است

به گزارش ایرنا، عبدالرضا عابد روز سه شنبه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با توجه به اهمیت و تعداد زیاد بقاع متبرکه و مکان های مذهبی در این استان از هیچ تلاشی برای ساماندهی آنها دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: تلاش مستمر مسئولان اجرایی به ویژه متولیان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری کنگره ملی امامزاده بی بی حکیمه (س) و پیگیری در زمینه کاهش کمبودهای مکان های مذهبی و بقاع متبرکه این استان قابل تقدیر است.
عابد بیان کرد: امید است چنین تلاش ها و اقدام های ارزنده ای با جدیت و به طور مستمر در کهگیلویه و بویراحمد تداوم یابد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان برای هرگونه سرمایه گذاری و پشتیبانی از طرح های اقتصادی و فرهنگی با سازمان اوقاف و امور خیریه کشور آمادگی کامل دارد.
سید موسی خادمی اظهار داشت: مردم کهگیلویه و بویراحمد 100 درصد شیعه و دوستدار اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بوده و احترام ویژه ای نیز برای امامزادگان قائل هستند.
وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد محل دفن افزون بر 280 امامزاده واجب التعظیم است و سرمایه گذاری در این استان می تواند تحول شگرفی در حوزه فرهنگی و گردشگری مذهبی ایجاد کند.
خادمی بیان کرد: درآمد مرقد امامزادگان و بقاع متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل محدودیت تاثیر چندانی در ساخت، مرمت و بازسازی این مکان ها ندارد.
وی عنوان کرد: انتظار می رود که سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این زمینه توجه و نگاه خاصی به کهگیلویه و بویراحمد داشته باشد.
خادمی برگزاری کنگره بین المللی امامزاده بی بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) را از برنامه های مهم مذهبی و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دانست.
وی ابراز داشت: برگزاری هر چه مطلوب تر و باشکوه تر این کنگره بین المللی نیازمند کمک و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان اوقاف آماده همکاری برای رفع مشکلات بقاع متبرکه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..