تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موسوی: در این سال‌ها فقط «درجا» زده‌ایم

کد خبر: ۴۴۱۱۰۴

۷۹  بازدید

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: باید یک بازیکن سایه به سایه با ژاوی حرکت کند و یک نفر دیگر هم از دور هوای او را داشته باشد.

خبرگزاری میزان: علی موسوی در مورد دیدار استقلال و السد قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در مرحله گروهی اظهار داشت:  استقلال با توجه به این شرایطی که در لیگ ایران دارد، شانس این را دارد که با برتری مقابل السد بتواند دل هواداران را شاد کند. بازی با السد برای استقلال خیلی مهم است و می‌تواند با یک بازی هوشمند تیم حرفه‌ای السد را شکست دهد.

وی ادامه داد: پیروزی مقابل السد آن هم در تهران می‌تواند برای هواداران هم خوب باشد. السد وقتی برای بازی با استقلال به ایران می‌آید از نام این تیم می‌ترسد. تیم‌های ایرانی هر وقت اراده کرده‌اند توانستند کارهای بزرگی انجام بدهند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص کنترل کردن ژاوی هرناندز هافبک مطرح السد هم گفت: باید یک بازیکن سایه به سایه با ژاوی حرکت کند و یک نفر دیگر هم از دور هوای او را داشته باشد. ژاوی الان بیشتر از تجربه‌اش استفاده می‌کند و اگر توپ زیر پایش باشد با یک پاس خطرساز می‌شود.

موسوی درباره قرعه 3 نماینده دیگر کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اگر این قرعه 15 سال پیش رخ می‌داد خیلی خوب بود، ما آن موقع از تمام این تیم‌ها سرتر بودیم و راحت آنها را شکست می‌دادیم ولی الان از تیم‌های آسیایی عقب افتادیم. هرچند بعضی وقت‌ها با تعصب، تماشاگر و اشتباه آنها، تیم‌های آسیایی را شکست می‌دهیم ولی واقعا در این سال‌ها ما درجا زدیم و کشورهای دیگر پیشرفت کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موسوی: در این سال‌ها فقط «درجا» زده‌ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..