تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اتومبیل شاسی بلند مورد علاقه زنان انتخاب شد + عکس -

اتومبیل شاسی بلند مورد علاقه زنان انتخاب شد عکس

اتومبیل شاسی بلند مورد علاقه زنان انتخاب شد + عکس - اتومبیل, اتومبیل شاسی بلند, اتومبیل, شاسی بلند, اتومبیل جگوار شاسی بلند

آکاایران: اتومبیل شاسی بلند مورد علاقه زنان انتخاب شد + عکس

اتومبیل شاسی بلند جگوار به عنوان خودروی مورد انتخاب زنان برگزیده شد.

اتومبیل شاسی بلند جگوار مورد علاقه زنان

به گزارش آکاایران: جشنواره ای در آمریکا با نام خودروی جهانی زنان وجود دارد، که در سال جاری جگوار "اف- پیس F pace" با اختلاف زیاد آرا در صدر انتخاب زنان قرار گرفت.

به گفته رئیس هیات ژوری این جشنواره انتخاب بهترین کراس‌اوور و SUV زنانه سال 2016 دستاورد بزرگ و برجسته برای ادامه موفقیت‌های جگوار "اف- پیس" به شمار می‌آید.

ترکیب طراحی زیبا، عناصر قابل استفاده و کاربردی با تجربه بی نظیری از رانندگی باعث شده تا "اف- پیس" بتواند در حرکتی رقابتی طیف جدیدی از مشتریان را به سمت برند جگوار بکشاند.


اتومبیل شاسی بلند جگوار F pace

,اتومبیل, اتومبیل شاسی بلند, اتومبیل,[categoriy] اتومبیل شاسی بلند مورد علاقه زنان انتخاب شد عکس

این مدل از جگوار از میان 249 خودرو که به وسیله 7 داور از 14 کشور نامزد شده‌اند انتخاب شده است و جگوار در صدر جدول 6 گروه قرار داشته است. رقیب اصلی این شاسی‌بلند بریتانیایی XC90 ولوو بود که در نزدیکی آن در صدر جدول کارشناسان حرکت کرد.
گردآوری:گروه سرگرمی آکا ایران
آکا ایرانentertainment




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اتومبیل شاسی بلند مورد علاقه زنان انتخاب شد + عکس -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..