تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/23 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید آکاایران: انتخاب مقصد با ترکیبی از بهترین دلایل و جاذبه ها  

خلاصه کردن لیست های سالانه ما از بهترین مکان های مسافرتی چند ماه زمان برده است، ما از نویسنده ها و متخصصان سفر در سراسر دنیا پرس و جو کرده و افتتاح هتل ها و رستوران های جذاب جدید را زیر نظر داشتیم. در حالی که اخبار و اتفاقات دنیا تاثیر زیادی در انتخاب ما برای محل سفر گذاشته است، شهرهایی که ارزش سفر مجدد هم داشته اند، مخصوصا فیلادلفیا که در ماه های اخیر رشد و توسعه زیادی داشته است، را هم در نظر گرفته ایم. در لیست امسال ما، بیش از یک چهارم این مکان ها در آمریکای شمالی قرار دارند. از آنجایی که می دانستیم غذا و نوشیدنی های خاص، یکی از دلایل و جذابیت های سفرهای طولانی است، آن را به عنوان یکی از عوامل کلیدی در انتخاب مقصد در نظر گرفتیم.

کیپ تاون، آفریقای جنوبی 

به گزارش آکاایران: شهر کیپ تاون به غیر از چشم انداز کوهستانی زیبا و سواحلی که دارد، دارای هنر و صحنه های هنری اغوا کننده ای هم است که با افتتاح موزه هنرهای معاصر آفریقا (Zeitz Museum of Contemporary African Art ) روبروی آبشار وی اند ای (V&A Waterfront) رونق بیشتری هم می گیرد. این موزه با استفاده از یک ساختمان سیمانی که قبلاً به عنوان سیلو از آن استفاده می شده، ساخته شده است. در بالای موزه یک هتل لوکس به نام سیلو ساخته شده است که قرار است در ماه مارچ افتتاح شود. این شهر علاوه بر آب و هوای خوب، دارای رستوران های خوبی از جمله تست کیچن (Test Kitchen)  که در رده ۲۲ از ۵۰ رستوران برتر دنیا قرار دارد.

,سفر,گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید

بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید - آکاسفر,گردشگری,دیدنی های جهان,مقصد,مقاصد گردشگری

آکاایران: بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید

هامپی، هندوستان

یکی از زیباترین بناهای هند به زودی با افتتاح ریزورت لوکس در هامپی در دسترس خواهد بود. وقتی پایتخت امپراتوری قرن چهاردهمی ویجی آناگارا ساخته شد، که اکنون در جنوب غربی کارناتاکا واقع شده، یکی از بزرگ ترین شهرهای دنیا محسوب می شد. ویرانه های باقی مانده از جمله عمارت های مذهبی، بناها و ساختمان های عمومی که اکنون در میان باغ های موز و سنگ های بزرگ و شالیزار های برنج قرار گرفته اند، از گذشته مورد توجه بازدید کنندگان زیادی قرار داشته است. اما  شهر هامپی فاقد امکانات رفاهی در سطح جهانی و زیر ساخت های لازم است و بازدید از این شهر یک سفر لوکس به حساب نمی آمد. اما حالا ریزورت جدید اورنج کانتی هامپی ( Orange County, Hampi) با ۴۶ اتاق با فاصله کمتر از۳ مایل با سایت میراث جهانی یونسکو، امکانات مناسبی را در این منطقه فراهم کرده است.

,سفر,گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید ژورا ، فرانسه

منطقه ژورا که در پشت کوه آلپاین و تپه های پر درخت قرار گرفته است برای مدت ها منطقه ای آرام و به دور از رفت و آمد زیاد مردمی که از بورگاندی به سمت غرب و از سویس به شرق می روند، بوده است. اما در سال های اخیر نوشیدنی های خاص، طبیعت زیبا، تاکستان ها، غذاها و پنیر مخصوص این منطقه، مردم زیادی را به خود جذب کرده است.

,سفر,گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید کانازاوا، ژاپن

این شهر در ساحل غربی هونشو واقع شده است و از زمانی که قطارهای سریع السیر، فاصله بین این شهر تا توکیو را به دو و نیم ساعت رسانده اند، مسافران زیادی از این شهر دیدن کرده اند. در اینجا می توانید از یکی از قدیمی ترین چایخانه های منطقه هیگاشی چایاگای، منازل زیبای سامورایی ها در ناگاماچی و موزه هنرهای معاصر دیدن کنید. سوشی های این منطقه به خوبی سوشی های توکیو و با قیمت بسیار پایین تر هستند. برای تجربه زندگی سنتی، می توانید به شبه جزیره نوتو بروید و در یکی از کلبه های روستایی ژاپنی بمانید و سبزیجات کوهی و قارچ آنجا را امتحان کنید و در داخل خانه کنار آتش غذا بخورید.

,سفر,گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید دریاچه لوسرن ، سوییس  

جذابیت های شهر قرون وسطایی لوسرن، توریست های زیادی را به اینجا می کشاند، اما بودن در همسایگی دریاچه لوسرن مزایای فراوان دیگری هم دارد. در اواسط سال ۲۰۱۷ پروژه بورگن اشتوک فوق مدرن، که یک پروژه ۴۸۰ میلیون دلاری است با چشم اندازی زیبا به دریاچه همراه با ۴ هتل و اسپا بزرگ افتتاح می شود. از آنجا دسترسی به قله کوه مونت پیلاتوس، که گفته می شود آشیانه اژدهاست، راحت تر می شود. در قسمت جنوبی دریاچه، که در یاچه یوری نام دارد، تونل ۳۶ مایلی گوتارد ( Gotthard Base Tunnel ) که بزرگترین تونل قطار در دنیا است، برای سرویس دهی به مسافران در دسامبر ۲۰۱۶ افتتاح می شود و فاصله تا میلان را ۴۰ دقیقه کاهش می دهد. در روستای انگلبرگ امکانات سافاری، سفر دو روزه به آلپاین با استفاده تله کابین و واگن های کابلی برای بازدید از روستاهای اطراف، جایی که می توانید پنیر و کره آلپاین را هم تست کنید، فراهم شده است.

,سفر,گردشگری,دیدنی های جهان,[categoriy] بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین مکان های مسافرتی سال ۲۰۱۷ را بشناسید - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..