تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟ -

1395/09/23

سایت سلامتتغذیه سالم زندگی سالم شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟

شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟ - شیر سرد, شیر گرم

آکاایران: شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟


قطعا همه ما از خواص شیر مطلع هستیم. برخی مایل به خوردن شیر به صورت گرم هستند و برخی سرد. اما کدام یک مفید تر است؟

شیر را گرم بخوریم یا سرد؟

به گزارش آکاایران: متخصصان طب سنتی معتقدند، بهتر است شیر گرم میل شود تا موجب سرعت نفوذ آن شده و زودتر از معده عبور کند. طریقه جوشاندن شیر به این ترتیب است که به‌اندازه یک‌چهارم شیر،‌ آب به آن اضافه کنید. سپس در حرارت ملایم بجوشانید تا آب اضافه شده، تبخیر شود.

یکی از مهم‌ترین دلایل ابتلا به اسهال درکودکانی که نوشیدنی‌ سرد بویژه شیر می‌خورند،‌ کاهش انرژی معده و اختلال در عملکرد این عضو است. وقتی شیر را از یخچال درمی‌آورید و به کودک‌ می‌دهید و او بی‌وقفه می‌نوشد، حجم زیادی شیر سرد وارد معده می‌شود و معده پیش از آن که مشغول هضم و جذب شود، بخش زیادی از انرژی‌ را به دلیل سردی شیر از دست می‌دهد. پس انرژی کمتری برای هضم و جذب آن ذخیره می‌کند.
گردآوری:گروه سلامت آکا ایران
آکا ایرانhealth

شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟

تغذیه سالم زندگی سالم -

شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شیر را سرد بخوریم بهتر است یا گرم؟ -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..