تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرچمدار نسل ۸ سامسونگ فاقد نسخه صفحه نمایش Flat می باشد

اگر اخیرا اخبار دنیای گوشی های هوشمند مخصوصا شایعات پیرامون پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس۸ را دنبال کرده باشید ، پس درکی حدودی از این پرچمدار نسل ۸ سامسونگ ، در ذهن خود دارید که قرار است تقریبا با چه ویژگی هایی در سال ۲۰۱۷ مواجه شویم .

سال ۲۰۱۷ می تواند سال بسیار جنجال بر انگیزی باشد از این جهت که کمپانی اپل قول یک گوشی هوشمند بسیار پیشرفته را به بهانه دهمین سالگرد تولید گوشی های هوشمند خود به طرفداران داده است و قرار است بعد از آیفون ۷ مستقیم به سراغ نسل ۸ یرود و همچنین سامسونگ نیز بعد از فاجعه گلکسی نوت ۷ خود باید یک محصول واقعا ویژه و قدرتمند را عرضه کند تا به قول گفتنی هم هوای گلکسی نوتی ها را داشته باشد و هم مثل همیشه طرفداران کلکسی اس را خوشحال نگه دارد . تاکنون شایعات بسیاری برای گلکسی اس۸ به بیرون منتشر شده است که آنها را در ترنجی مورد بررسی قرار دادیم اما بدک نیست که برخی از مهم ترین آنها را با هم مرور کنیم .

یکی از جدیدترین اطلاعات منتشر شده از پرچمدار نسل ۸ سامسونگ استفاده از اسپیکر های برند مشهور Harman است و کمپانی سامسونگ این برند را با قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کرده است که در پست ذکر شده به اشاره این موضوع پرداختیم و همچنین از دیگر ویژگی های مهم متشر شده از این گوشی هوشمند استفاده کردن از چیپست اسنپدراگون ۸۳۵ است که قرار است از اولین میزبان های این پردازنده قدرتمند با فناوری شارژ سریع ۴ باشد . برای بخش طراحی این گوشی نیز شایعه شده که قرار است از صفحه نمایش تقریبا بدون حاشیه استفاده شود و همچنین دوربین دوم این گوشی نیز به فوکوس خودکار مجهز می شود و از دیگر شایعات نیر می توان به استفاده کردن از عنبیه چشم در این گوشی اشاره کرد .

اما به تازگی شایعات جدیدی برای پرچمدار نسل ۸ سامسونگ منتشر شده است که گوشی هوشمند گلکسی اس۸ نسخه نمایشگر Flat نخواهد داشت و قرار نیست مانند نسل های قبلی یک نسخه به صفحه نمایش خمیده و یک نسخه به صفحه نمایش Flat مجهز باشد . بنا بر صحبت های منتشر شده از سوی Choo Dae-young که تحلیلگر موسسه اقتصاد صنعتی و تجاری کره می باشد ، صفحه نماش های خمیده تا موقعی که تاچ های غیر عمدی را به همراه دارد نمی تواند تقاضای بسیار عظیمی را به همراه داشته باشد که نسخه Flat صفحه نمایش تولید نشود و همینطور آقای Choo Dae-young افزودند که : صفحه نمایش های بدون حاشیه کاربرد و عملکرد کمتری نسبت به تلویزیون های بزرگ دارند .

در کنار صحبت های آقای Choo Dae-young تحلیلگر دیگری نیز به نام Peter Lee می گوید که کمپانی سامسونگ باید به سمت صفحه نمایش های تاشو و foldable حرکت کند تا انقلابی در گوشی های هوشمند را رقم بزند که در خبر گوشی هوشمند تاشو سامسونگ در CES یا MWC 2017 معرفی می شود نیز اطلاعات مربوط به آن را مشاهده کردیم که قرار است در یکی از نمایشگاه‌های CES یا MWC 2017 رونمایی شود . این گوشی هوشمند می تواند یک صفحه نمایش در یک طرف و یک نمایشگر نیز در طرف دیگر داشته باشد و یا دو نمایشگر در مقابل هم قرار بگیرند و همینطور این دو نمایشگر می توانند در امتداد هم قرار بگیرند و به اندازه نمایشگر یک تبلت تبدیل شوند .

phonearena

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرچمدار نسل ۸ سامسونگ فاقد نسخه صفحه نمایش Flat می باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..