تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در نخستین شهر فرودگاهی کشور +مصاحبه

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ازایجاد منطقه آزاد اقتصادی در فرود گاه بین الملی امام خمینی (ره) خبر داد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما  مهندس محمود نویدی در حاشیه اولین جلسه مشترک مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره شهر فرود گاه امام خمینی ره  با رئیس  و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرود گاه امام خمینی ره گفت : بر اساس قانون برنامه پنجم  ماده 166توسعه کشور فرودگاه امام خمینی باید به نخستین شهر فرودگاهی کشور که دارای منطقه آزاد اقتصادی و منطقه ویژه است تبدیل شود
 وی با اشاره به اینکه با ایجاد این منطقه آزاد برای اولین بار  یک منطقه آزاد اقتصادی  با تمام پتانسیلهای مناطق اقتصادی درکنار فرودگاه و در نزدیکی پایتخت خواهیم داشت افزود :  تحقق این امر جزبا پشتیبانی همه ارکان نظام بویژه مجلس شورای اسلامی میسر نیست.
نویدی با اشاره به اینکه درحال حاضر در دو بخش  شهر فرودگاهی امام خمینی در حال آماده سازی پکیج های سرمایه گذاری هستیم گفت : در خود فرودگاه به عنوان بال شهر فرودگاهی امام خمینی  در صددیم  با ایجاد  ترمینالهای جدید ظرفیت جابجایی مسافر را از 7 میلیون فعلی به 20 میلیون جابجایی افزایش دهیم و در بخش منطقه آزاد  به عنوان موتور محرک شهر فرودگاهی امام خمینی  با وسعت حدود 150 هکتار در حال آماده سازی پکیج های سرمایه گذاری هستیم که تا قبل از پایان سال بتوانیم کار فراخوان سرمایه گذاری را انجام دهیم .
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی اظهار امیدواری کرد با تبدیل فرودگاه امام خمینی به شهر فرودگاهی و ایجاد منطقه آزاد در این شهر فرود گاهی شاهد اثرات مثبت بسیار چشمگیر بر اقتصاد تهران و منطقه خواهیم بود 
نویدی افزود : با ایجاد این منطقه آزاد  بخشی از  بازار اقتصادی کشورکه طی سالین قبل به کشورهای مجاور منتقل شده را به اقتصاد کشور برمیگردانیم و قادر خواهیم بود ضمن رونق بازار کسب و کار  و ایجاد اشتغال  درآمدی پایدار برای کشور ایجاد کنیم .
فرودگاه بین‌المللی امام خمینی در ۳۰ کیلومتری جنوب تهران مابین بزرگراه تهران-قم و بزرگراه تهران-ساوه و در یک سایت ۱۴ هزار هکتاری قرار گرفته‌است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایجاد منطقه آزاد اقتصادی در نخستین شهر فرودگاهی کشور +مصاحبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..