تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




11 نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند

ساعت: 13:42 منتشر شده در مورخ: 1395/09/23 شناسه خبر: 976300

دادستان آبیک بیان کرد: دلایل اولیه ای درباره تخلفات مالی شهرداری آبیک به دست آمد که این ادله به شعبه بازرسی قزوین ارائه شد و هم اکنون این موضوع در این شعبه در حال رسیدگی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید احمدزاده در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره خبر دستگیری شهردار آبیک در روز گذشته(دوشنبه) اظهار کرد: به علت برخی از تخلفات مالی صورت گرفته در مجموعه شهرداری آبیک، شهردار این شهر دستگیر شد. 


وی در ادامه افزود: دلایل اولیه ای درباره تخلفات مالی شهرداری آبیک به دست آمد که این ادله به شعبه بازرسی قزوین ارائه شد و هم اکنون این موضوع در این شعبه در حال رسیدگی است. 

دادستان شهرستان آبیک اذعان کرد: تخلفات به دست آمده که به صورت مستند است مربوط به برخی مسئولان شهرداری آبیک و تعدادی از پیمانکارانی که با آنها در ارتباط بودند، است و به تعدادی از این افراد تفهیم اتهام شده و برای برخی نیز قرار بازداشت صورت گرفته و عده‌ای نیز در بازداشت موقت به سر می‌برند. 

وی تصریح کرد: هم اکنون روند رسیدگی در شعبه بازرسی قزوین در حال پیگیری است و هنوز مدارک برای ارائه پرونده به دادسرا تکمیل نشده است؛ به همین دلیل جزئیات بیشتری اعلام نمی‌شود و آقای صادقی نیارکی دادستان قزوین جزئیات بیشتر را رسانه‌ای خواهد کرد. 

احمدزاده بیان کرد: در این پرونده تخلف به طور مجموع 11 نفر دستگیر شده‌اند که 7 نفر پیمانکار و 4 نفر هم در مجموعه شهرداری بودند که شهردار آبیک نیز در رابطه با این پرونده دستگیر شده است. 
انتهای پیام/
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «11 نفر در مجموعه شهرداری آبیک دستگیر شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..