تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صیاد و شکارچی متخلف به دام محیط بانان میاندوآب افتادند

ساعت: 13:37 منتشر شده در مورخ: 1395/09/23 شناسه خبر: 976364

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب از دستگیری صیاد غیرمجاز و متخلف صید ماهی در رودخانههای این شهرستان و شکارچی پرندگان در مناطق کوهستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر محمدیان در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به گشت زنی روزانه و شبانه ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندوآب و محیط بانان در منطقه، گفت: در این راستا، محیط بانان این اداره در حین گشت زنی در مناطق کوهستانی و سواحل رودخانه آجرلو در بخش باروق، دو نفر صیاد و شکارچی غیرمجاز را دستگیر کردند.

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب با بیان اینکه صیاد متخلف، به صورت غیرمجاز در رودخانه آجرلو اقدام به صید ماهی می کرد، اظهار کرد: این متخلف بدون کسب مجوز اقدام به صید کرده بود که مامورین یگان حفاظت درحین گشت وکنترل این فرد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه صید ماهی دررودخانه های شهرستان فقط با اخذ مجوز صید از اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب آزاد است، افزود: از فرد متخلف، یک رشته تور کوچک و لاشه تعداد 16قطعه ماهی معمولی رودخانه ای کشف ومراتب جهت اقدامات قانونی صورتجلسه شد.

محمدیان هم چنین از دستگیری یک نفر شکارچی متخلف در مناطق کوهستانی آجرلوی شرقی خبر داد و تصریح کرد: این شکارچی  متخلف به دنبال گشت های سیار محیط بانان وحضورمداوم اکیپ های مستقر در مناطق کوهستانی آجرلوی شرقی شناسایی و دستگیر شد.

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: از این شکارچی  متخلف، یک قبضه اسلحه شکاری قاچاق کشف وضبط  و مراتب در محل صورت جلسه شده و وی نیز برای سیر مراحل به دستگاه قضایی معرفی شد.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صیاد و شکارچی متخلف به دام محیط بانان میاندوآب افتادند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..