تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم بزرگداشت آیت الله میرزا احمد آشتیانی برگزار شد

امروز در حوزه مروی تهران مراسم گرامیداشت یکی از علمای روحانی برگزار شد.

در این مراسم آیت الله اوسطی ابراز داشت:تمام رسالت ایمه معصومین هدایت مردم بوده است در زمان غیبت ارزنده ترین شغل که هدایت مردم است بر عهده روحانیت است.سلسله روحانیت یک شغل بسیار شریف است که مردم را دعوت به پاکی، صدق و صداقت می کنند.

وی ادامه داد: این سلسله از زمان غیبت تا امروز به لطف خدا پایدار است و به کار خود ادامه می دهد.البته در این راه برخی روحانیون شکوفایی بیشتری داشته اند. مثل خاندان آشتیانی ها که همه در راه خدا مجاهد کردند.میرزا احمد آشتیانی که مجلس به نام ایشان است از 9 سالگی شروع به کار کردند و از درس بزرگان بسیاری کسب علم کرده است درنجف از محضر اساتیدی همچون آیات عظام ابوالحسن اصفهانی و نایینی استفاده کرده است.

آیت الله اوسطی ادامه داد:میرزا احمد آشتیانی زمانی که در تهران بود در ریاضی، فلسفه و فقه وطب استاد بود و به تربیت شاگرد مشغول بود.آیت الله حسن زاده آملی از شاگردان ایشان بود.

وی در ادامه گفت: فرزند میرزا احمد آشتیانی میرزا باقر آشتیانی نیز از انسان های بزرگ عصر خود و از یاران امام خمینی (ره)بود و امام توجه ویژه ای به میرزا باقر داشتند.ما تا می توانیم باید این دانشمندان و فقیهان جامعه را به جهانیان معرفی کنیم. 

در ادامه این مراسم مداحان اهل بیت به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام صادق (ع)به شعرخوانی و مولودی خوانی پرداختند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم بزرگداشت آیت الله میرزا احمد آشتیانی برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..