تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مهاجرت کاربران مک‌بوک به سمت سرفیس‌های مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت با معرفی سرفیس جدیدش، مک‌بوک کمپانی اپل را هدف گرفته است؛ به طوری که به گفته خود مایکروسافت، در ماه نوامبر تعداد بسیار زیادی از این سرفیس‌ها را فروخته است. البته بیشترین تعداد فروش آن در جمعه سیاه با محصول سرفیس پرو ۴ بوده است.

متاسفانه هیچ صحبتی از اعداد و ارقام تعداد افرادی که از اپل به مایکروسافت مهاجرت کرده‌اند، گفته نشده؛ اما افزایش مهاجرت کاربران مک‌بوک به سرفیس، به وضوح بیان شده است. مایکروسافت همچنان امیدوار است تا این میزان افزایش داشته باشد و کاربران بیشتری به سمت سرفیس بیایند.

سرفیس جدید و قدرت‌مند مایکروسافت، اخیرا در کشور استرالیا قابل خرید بوده و به مرور زمان به سایر نقاط جهان هم خواهد رسید و همه کاربران قادر خواهند بود تا آن را خریداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مهاجرت کاربران مک‌بوک به سمت سرفیس‌های مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..