تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحول در سازمان لیگ فوتبال

سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران طی احکامی جداگانه علی کاظمی، غلامرضا بهروان و مصطفی شهبازی را به عنوان مشاور این سازمان منصوب کرد.

حید بهاروند در احکام جداگانه ای علی کاظمی را به عنوان مشاور عالی، غلامرضا بهروان را به عنوان مشاور امور مسابقات و مصطفی شهبازی را به عنوان مشاور امور نقل و انتقالات این سازمان منصوب کرد.
بر اساس این گزارش، به نظر می رسد این 3 نفر که بازنشسته شده اند، از سمت های خود به عنوان دبیر، رئیس کمیته مسابقات و رئیس کمیته نقل و انتقالات در سازمان لیگ کنار رفته اند.

منبع:کاپ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحول در سازمان لیگ فوتبال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..