تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به هم می‌رسند

تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به هم می‌رسند

ورزش > لیگ برتر - احتمال رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی ها در مرحله نخست به صورت گروهی و دوره ای برگزار می شود اما بعد از آن بازی ها بصورت پلی آف و حذفی برگزار می شود. قرعه در مرحله یک هشتم نهایی به گونه ای است که احتمال رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس و هم چنین ذوب آهن و استقلال تهران وجود دارد.

گروه بندی بازی ها از این قرار است:
گروه A: الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان، التعاون عربستان (برنده استقلال ـ السد)
گروه B: استقلال خوزستان، الجزیره امارات، لخویا قطر(برنده الفتح ـ نسف ـ الحدید)
گروه C: الاهلی عربستان، ذوب آهن ایران، العین امارات (برنده الجیش ـ بنیادکار)
گروه D: الریان قطر، الهلال عربستان، پرسپولیس ایران (برنده الوحده ـ الوحداد ـ بنگلور)

در مرحله یک هشتم نهایی تیم اول گروه A با تیم دوم گروه C مسابقه خواهد داد. تیم دوم گروه A هم با تیم نخست گروه C مسابقه خواهد داد. این بازی ها ۲۲ می برگزار می شود. در این مرحله تیم اول گروه B هم با تیم دوم گروه D بازی خواهد کرد و تیم دوم گروه B به مصاف تیم اول گروه D می رود. بر این اساس در مرحله یک هشتم نهایی احتمال رویارویی استقلال خوزستان و پرسپولیس و هم چنین استقلال تهران و ذوب آهن وجود دارد. هر چند استقلال تهران برای ورود به بازی ها باید در مرحله پلی آف پیروز شود.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا به هم می‌رسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..