تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی -

1395/09/23

سایت سرگرمیجالب انگیز

آکاایران: وقتی یک وسیله در خانه خراب شده یا می شکند، فورا آن را دور نریزید. به این فکر کنید که شاید بتوان با ایده هایی خلاقانه، حیاتی دوباره به آن بخشیده و استفاده دیگری از آن ها داشت.

امتیاز خبر: 18 از 100 تعداد رای دهندگان 8

وبسایت روزیاتو - فروغ بیداری: وقتی یک وسیله در خانه خراب شده یا می شکند، فورا آن را دور نریزید. به این فکر کنید که شاید بتوان با ایده هایی خلاقانه، حیاتی دوباره به آن بخشیده و استفاده دیگری از آن ها داشت.
این دقیقا کاری است که تعدادی انسان خلاق و باحوصله آن را انجام داده اند. مثلا با استفاده از سی دی های قدیمی و شکسته که در حال حاضر تقریبا هیچ مصرفی ندارند، و ظرف های ترک خورده که قابل استفاده نیستند، یک ظرف نو و کاملا جدید خلق کرده اند. یا فرو رفتگی های دیوار را با سنگ های تزئینی، پوشانده اند.
به گزارش آکاایران: برای درک بهتر این موضوع، از شما دعوت می کنیم تصاویری که در ادامه مطلب وجود دارند را مشاهده کنید. ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی

جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی - خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه

آکاایران: جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی

  ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   ,خراب،دورریختنی،ایده،خلاقیت،خلاقانه,[categoriy] جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی   جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی

جالب انگیز -

جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جان بخشیدن به وسایل خراب و دورریختنی -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..