تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟ - آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/23 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟ آکاایران:  هتل های سنت پتزربورگ

شهر سنت پتزربورگ که به پایتخت شمالی روسیه شهرت دارد، یکی از مناطق توریستی پرطرفدار به خصوص در فصل تابستان است و توریست های زیادی برای دیدن «شب های روشن» به این شهر سفر می کنند. خبر خوب این که طی سالهای اخیر هتل ها، مهمان خانه های مختلفی برای پذیرایی از مسافران در این شهر آغاز به کار کرده اند و امکانات اقامتی این شهر را گسترش داده اند.

به گزارش آکاایران: بعد از فصل تابستان تعداد مسافران بسیار کم می شود و قیمت هتل ها به نصف قیمت تابستان کاهش پیدا می کند. اگر سرما برایتان مساله مهمی نیست، می توانید در فصل هایی که توریست کمتری دارد به این شهر سفر کنید و مقداری زیادی از هزینه های خود را کم کنید. این شهر در پاییز و زمستان هم خلوت تر است و هم می توانید از طبیعت زیبای پاییزی و زمستانی لذت ببرید. الی گشت چند اقامتگاه این شهر را به شما معرفی میکند:

,سفر به روسیه, سفر به سنت پترزبورگ, هتل های سنت پترزبورگ,[categoriy] در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم؟

در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟ - آکاسفر به روسیه, سفر به سنت پترزبورگ, هتل های سنت پترزبورگ

آکاایران: در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟

کوباهاستل (Cubahostel )

اقامت در یک محل گران قیمت با هزینه کم چطور است؟ کوبا هاستل از سال ۲۰۰۶ تاکنون تعداد زیادی از مسافران کوله گرد را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. این هاستل در پشت کلیسای کازان قرار دارد و با خیابان اصلی نوسکی پروسپکت دو دقیقه پیاده فاصله دارد. در نزدیکی این هاستل سایت های اصلی، کافه ها و کافه تریاهای مختلفی وجود دارد. قیمت اتاق ۱۰ تختخوابی زیاد است. برای بودن در فضای خصوصی تر می توانید از اتاق های ۸،۶،۴ و۲ تختخوابی استفاده کنید. هر چه تعداد تخت ها کمتر باشد قیمت ها کمی بیشتر می شود. حمام، آشپزخانه مجهز و سالن مشترک دارد و امکان استفاده از خدمات خشکشویی فراهم شده است.

اوکتیابرسکایا (Oktyabrskaya)  

هتل اوکتیابرسکایا با دو ساختمان بزرگ وچند صد اتاق، یکی از هتل های قدیمی شهر محسوب می شود که در سال ۱۸۵۱ افتتاح شده است، اما برخلاف سایر هتل های قدیمی دیگر که ظاهری سلطنتی دارند، قیمت های مناسبی دارد. اگر دنبال جایی هستید که خدمات اضافی ندارد و از هاستل بهتر است (مثلاً دارای حمام خصوصی است)، اینجا محل مناسبی است. در این هتل آرایشگاه، دفتر توریستی، صرافی و رستوران نیز وجود دارد. یکی دیگر از مزایای هتل محل آن است که در روبروی ایستگاه قطار موسکوفسکی بوده و دسترسی خوبی به قطار های موسکو، مترو و سایر وسایل نقلیه دارد. از طرفی دیگر در انتهای خیابان نوسکی پروسپکت قرار دارد که دسترسی به مراکز خرید و سایت های دیدنی را آسان می کند.

آنابل ( Anabel)

آنابل هتل بزرگی نیست و بیشتر شبیه  بخشی از مجموع پنج  مینی هتل است. هر بخش دارای پذیرش است و در یک ساختمان بزرگ قدیمی با چشم اندازی به خیابان نوسکی پروسپکت قرار دارد. این هتل تنها ۵ دقیقه با ایستگاه قطار موسکوفسکی فاصله دارد و اگر با قطار بین موسکو و سنت پترزبورگ سفر می کنید، محل مناسبی است. قهوه و چای در تمام ساعات به صورت رایگان سرو می شود و سایر امکانات دیگر از جمله وای فای رایگان، تهویه هوا نیز فراهم شده است. اتاق های مختلفی با کیفیت متفاوت و با میانگین قیمت متوسط وجود دارد، که همگی تمیز و راحت و دنج هستند.

,سفر به روسیه, سفر به سنت پترزبورگ, هتل های سنت پترزبورگ,[categoriy] در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم؟ سه پل ( ۳MostA)

 ۳MostA به معنای «سه پل» است. این هتل زیبا در نزدیکی سه پل موجود بر روی کانال گریبایدوف و رودخانه مویکا قرار دارد و چشم انداز بسیار زیبایی دارد. خیابان های اطراف این هتل از یک سو به میدان پالاس و کاخ زمستانی با موزه هرمیتاژ و از سویی دیگر به کلیسای ناجی خون ریخته شده ( گنبد آبی این کلیسا از اتاق چشم انداز وسیع، از بالکن پشت بام و رستوران طبقه بالا دیده می شود) می رسد. این هتل همه امکانات لوکس را با قیمت نه چندان زیاد در اختیار شما می گذارد.

آستوریا و آنگلتر ( Astoria & Angleterre)

این دو هتل در کنار هم و با امکانات لوکس متفاوت در میدان سنت ایزاک  قرار دارند. هر دو هتل  دارای اتاق های بزرگ و چشم انداز فوق العاده زیبا به کلیسای سنت ایزاک هستند، که گنبد طلایی زیبایش در ارتفاع ۳۳۳ متری، جلب توجه می کند. در حالی که بیرون ساختمان های این دو هتل شبیه هم هستند اما هتل آنگلتر بیشتر یک هتل بیزنس کلاس و ارزان تر است. این هتل در سال ۱۸۴۰ ساخته شده است و جایی است که شاعر محبوب روسی سرگئی یسنین، در سال ۱۹۲۵ در آن خودکشی کرد. همسایگی این هتل یعنی هتل آستوریا، یک هتل لوکس با قدمت ۱۰۰ ساله است، که بیشتر مناسب افراد ثروتمند می باشد.

در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم؟

دیدنی های جهان از هر پنج قاره - http://www.eligasht.com/Blog




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در سنت پترزبورگ زیر کدام سقف برویم!؟ - آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..