تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نبرد کاراکترها: آرتاس در برابر اتزیو

نهمین مرحله از نبرد کاراکترها، با حضور دو تن از محبوب‌ترین کاراکترهای دنیای بازی‌ها دنبال می‌شود. آرتاس از Warcraft و اتزیو از سری Assassin's Creed. کدام یک پیروز این نبرد خواهند بود؟

در نهمین مرحله از مسابقات بین کاراکترهای سایت زومجی، کاراکتر قدرتمند و با خصوصیاتی کاملا جدی و استوار در برابر هم قرار می‌گیرند. در این نبرد آرتاس، مرد قدرتمندی که زمانی امید تمامی انسان‌ها بود و حال تبدیل به یکی از کابوس‌های آن‌ها شده است، در برابر اتزیویی قرار می‌گیرد که در سه نسخه از سری بازی‌های Assassin's Creed تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای صنعت بازی شد. کدام یک از این دو مرد پیروز می‌شوند؟

کاراکتر محبوب شما کدام است؟

Arthas

انتخاب یک کاراکتر از بین شخصیت‌های بسیار زیاد دنیای بزرگ و افسانه‌ای وارکرفت کار بسیار دشواری است. ولی اگر شما هم طرفدار این بازی باشید، قطعا با ما هم عقیده هستید که آرتاس، شاهزاده و ولیعهد لوردآئرون، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین کاراکتر این بازی است. وی زمانی که عضو پالادین‌ها بود، در نبرد‌های زیادی در جناح روشنایی مبارزه کرد و رشادت‌ها و دلیری‌های وی باعث شد تا همه او را برای جایگاه بعدی‌اش که همان نشستن بر تخت پادشاهی لوردآئرون و جایگزینی پدرش بود، لایق بدانند. اما زمانی که آرتاس به مصاف نیرو‌های لیچ کینگ رفت، تاریکی بر قلبش چیره شد و آرتاس که برای از بین بردن لیچ کینگ به نورترند سفر کرده بود، شمشیر Frostmore را بدست آورد و اعتقاد داشت که با استفاده از قدرت این شمشیر، قادر خواهد بود تا نیرو‌های شیطانی را از بین ببرد. ولی این سلاح با اینکه قدرت فوق‌العاده‌ای به آرتاس داد، ولی از طرفی هم روح وی را تسخیر کرد و از آن پس شوالیه و امید اصلی انسان‌ها در نبرد با تاریکی، به یکی از قوی‌ترین نیرو‌های لیچ کینگ تبدیل شد و با شمشیر قدرتمند خود، نیرو‌های اسکورج را در نبرد علیه انسان‌ها رهبری کرد و حتی پدر خودش را نیز کشت.

آرتاس سپس دوباره به نورترند سفر کرد و این بار تاج پادشاهی لیچ‌ کینگ را بر سر گذاشت تا تبدیل به لیچ کینگ شده و بر سریر یخ زده وی بنشیند. به این ترتیب فردی که قرار بود رهبر انسان‌ها باشد، تبدیل به لیچ کینگ، اصلی‌ترین دشمن انسان‌ها شد و از آن پس به عنوان یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های منفی سری وارکرفت شناخته می‌شود. او شخصیتی بی‌رحم و ظالم دارد و قدرت بالای او تبدیل به کابوسی برای دشمنانش شده است.

اما آیا او قادر است با قدرت و محبوبیت خود از پس اتزیوی معروف بر بیاید؟

Ezio

با اینکه نام Assassin’s Creed چند سالی می‌شود که بین گیمرها دیگر آن ارزش و اعتبار سابق خود را ندارد، اما هرگز نمی‌توان منکر محبوبیت بالای اتزیو شد. اتزیو آدیتوره دا فیرنزه، در دوران رنسانس استادی بزرگ بود و از ۱۷ سالگی که شاهد مرگ پدر و برادرنش بود، با خود عهد بست تا آخرین روز عمرش با بزرگ‌ترین دشمن خود یعنی تمپلارها مبارزه کند. اتزیو در سه‌گانه‌ای که شاید بهترین بازی‌های یوبیسافت باشد تبدیل به کاراکتری بسیار ماندگار شد، کسی که از همان ساعت‌های اولیه‌ی زندگی‌اش با او آشنا شدیم و تا روزهای آخرش در سراسر ایتالیا و شهرهای مختلف اروپا، به کمک دیگر اساسین‌ها از رازهای جد دزموند مایلز سردرآوردیم.

شاید بتوان گفت اتزیو در بین نسخه‌های متعدد Assassin’s Creed، محبوب‌ترین اساسین است. پرستیژ و کاریزمای الطائر و شوخی‌های جیکوب شاید مورد پسند بسیاری از گیمرها باشد، اما داستان و سرگذشت اتزیو او را از دیگر پروتاگونیست‌های این سری متفاوت می‌کند. او بعد از اینکه شهرهای فلورانس، ونیز و رم را از زیر سلطه‌ی تمپلارها آزاد کرد در سال‌های آخر عمرش به مصیاف رفت تا از اساسین‌های پیش از خود اطلاعات جمع کند. او در ۶۵ سالگی در حالی که به زادگاهش فلورانس سر زده بود، بر اثر سکته‌ی قلبی درگذشت.

دوران اوج Assassin’s Creed با اتزیو آدیتوره سپری شد، کسی که نمی‌توان گیمر بود و او را دوست نداشت. اما آیا این کافی است تا در برابر آرتاس، یکی از بزرگ‌ترین شخصیت‌های دنیای وارکرفت پیروز شود؟

حامیان و جوایز




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نبرد کاراکترها: آرتاس در برابر اتزیو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..