تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراجویی خطرناک چند نوجوان فرانسوی +فیلم

چند نوجوان به‌صورت پنهانی بر سقف یک قطار شهری سوار می شوند و به گشت و گذار می پردازند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ماجراجویی خطرناک چند نوجوان فرانسوی را به تصویر می کشد. این گروه از نوجوانان بصورت پنهانی بر سقف یکی از واگن های قطار شهری پاریس سوار شده و به گشت و گذار در پاریس می پردازند.
برای لحظاتی در این ویدئو این قطار از مقابل برج ایفل نیز عبور می کند.این نوجوان های ماجراجو با بالارفتن از نرده فلزی ، خود را به بالای واگن می رسانند.

بعد از توقف قطار آنها به سرعت از قطار پایین آمده و از ایستگاه خارج می شوند.

گفتنی است؛ بعد از انتشار این ویدئو شرکت حمل و نقل عمومی پاریس با تقبیح اعمال این چند نوجوان  آن را رفتاری خطرناک و در عین حال غیرمسئولانه خواند. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

ماجراجویی خطرناک چند نوجوان فرانسوی+فیلم

انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراجویی خطرناک چند نوجوان فرانسوی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..