تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت به حال‌وهوای گذشته جشنواره فجر / کیانوش عیاری از تغییرات راضی است

بازگشت به حال‌وهوای گذشته جشنواره فجر / کیانوش عیاری از تغییرات راضی است

فرهنگ > سینما - به اعتقاد کیانوش عیاری تغییرات تازه در مقررات جشنواره فجر مفید است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امسال برپایی جشنواره فیلم فجر با تغییراتی در آیین‌نامه همراه بوده است که مهم‌ترین آنها ایجاد بخشی با نام «چشم‌انداز سینمای ایران سال 96» و رقابت فیلم‌های اول در کنار بقیه آثار در بخش سودای سیمرغ است.

کیانوش عیاری از فیلمسازان مطرح سینمای ایران که در دهه شصت با کسب دو جایزه کارگردانی برای فیلم‌های «تنوره دیو» و «آن سوی آتش» تا سال‌ها جزو رکوردداران جشنواره به شمار می‌آمد، گفت: «من تغییرات اخیر آیین‌نامه جشنواره را مفید می‌دانم و باید منتظر ماند و دید این تغییرات در مقررات جشنواره و بازگشت به حال و هوای جشنواره در گذشته، چقدر می‌تواند به نفع سینمای ایران باشد».

عیاری درباره تغییر شکل رقابت فیلم‌های اول در جشنواره امسال با توجه به موفقیت فیلم‌های شاخصی چون «ابد و یک روز» و «ایستاده در غبار» (دو فیلم از سه فیلم راه‌یافته بخش نگاه نو به جشنواره) در دوره گذشته، اظهار داشت: «این که تمام فیلم‌ها در شرایط یکسان با هم رقابت کنند، به نظر خوب و مطلوب می‌آید. شاید با مقررات جدید، نگاه نو و نفس تازه به سینما بیاید و دیگر نیازی به بخش جداگانه‌ای با نام «نگاه نو» وجود نداشته باشد و با تبعیض و طبقه‌بندی‌های مرسوم مواجه نباشیم.»

بخش ملی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از 11 تا 22 بهمن ماه به دبیری «محمد حیدری» برگزار خواهد شد.

58241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت به حال‌وهوای گذشته جشنواره فجر / کیانوش عیاری از تغییرات راضی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..