تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعیین تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان

وزیر آموزش و پرورش از تعیین یک تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و گفت: با هرگونه خطایی که در صندوق ذخیره فرهنگیان رخ داده باشد، به شدت برخورد می‌کنم.

فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان که در محل سالن آمفی تئاتر این مؤسسه برگزار شد، اظهار داشت: فلسفه تأسیس صندوق ذخیره فرهنگیان، ارائه رفاهیات و خدمات برای قشر فرهنگی است تا از این طریق به بهبود معیشت فرهنگیان کمک شود.

وی با اشاره به عضویت نزدیک یک میلیون فرهنگی در صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: جامعه فرهنگیان پتانسیل و ظرفیت خوبی است که اگر خوب مدیریت شود می‌تواند برکات خوبی برای آنان به همراه داشته باشد.

احمدی دانش آشتیانی خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت صندوق این است که ارزش افزوده‌ای به سرمایه فرهنگیان اضافه کند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: مدیریت صندوق باید با اقتصاددانان باشد ‌چرا که صندوق یک بنگاه اقتصادی است و باید توسط افراد متخصص، موفق و باتجربه در کار اقتصادی مدیریت شود.

وی افزود: اعضای هیأت مدیره مؤسسات مالی، باید از افراد کاردان و مشرف بر فعالیت های اقتصادی انتخاب شوند.

رئیس هیأت امنای صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: پاک دستی یکی دیگر از مسائل مهم در اداره صندوق است و اعضای صندوق نماینده یک میلیون فرهنگی هستند، بنابراین باید حساسیت بیشتری در این زمینه وجود داشته باشد.

احمدی دانش آشتیانی ادامه داد: تمام سعی و تلاش خود را در زمینه احقاق حقوق فرهنگیان به کار خواهم بست.

وی از تعیین یک تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و افزود: به دلیل حساسیت بالا تاکنون زمان زیادی را برای سامان‌دهی به وضعیت فعلی صندوق صرف کردم و در آینده نیز وقت بیشتری خواهم گذاشت.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این اطمینان را به فرهنگیان می‌دهم با هرگونه تخلفی که در صندوق ذخیره فرهنگیان صورت گرفته باشد، به شدت برخورد می‌کنم و گزارشی شفاف، علمی و تخصصی به فرهنگیان ارائه خواهم کرد.

احمدی دانش آشتیانی با اشاره به تشکیل کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی برای بررسی عملکرد مالی صندوق و استقبال از این کمیته، گفت: از مدیر عامل جدید صندوق می‌خواهم نهایت همکاری را با این کمیته داشته باشند و تمام آمار و ارقام را در اختیار آنان قرار دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعیین تیم کارشناسی برای بررسی وضعیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..