تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات اندک مبلمان در مقابل 141 میلیون دلار واردات

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: امروز در حالی که حجم صادرات مبلمان کشور اندک است،141 میلیون دلار واردات داریم که باید در نشست های تخصصی برای خروج از این وضعیت تصمیم های مهمی اتخاذ شود.

علی یزدانی روز سه شنبه در نهمین کنفرانس بین الملی تجارت جهانی مبلمان، طراحی، هنر، دکوراسیون و صنایع وابسته (دکو 2016) در محل مرکز همایش های صدا و سیما گفت: امروز عراق بیش از 70 درصد مبلمان مورد نیاز خود را از کشور ترکیه تامین می کند، در حالی که جمهوری اسلامی ایران می تواند با برنامه ریزی لازم از این بازار بهره گیرد.
به گفته معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، اکنون حدود 226 واحد عمده تولیدکننده مبلمان در کشور داریم و در عین حال بیش از 46 هزار واحد تولیدی صنفی رسمی و غیر رسمی فعالیت دارند که هشت درصد اشتغال و تولید را در بخش صنعت و معدن در اختیار دارند.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ارزش اقتصادی سالیانه بخش مبلمان کشور را پنج میلیارد دلار ذکر کرد و گفت، این رقم می تواند ارتقا یابد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات اندک مبلمان در مقابل 141 میلیون دلار واردات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..