تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کدام سریال جایگزین "ماه و پل&a

به گزارش افکارنیوز،

وحید مرادی مدیر تولید سریال "لیسانسه‌ها" گفت: این سریال از 4 دی ماه به جای "ماه و پلنگ" روی آنتن شبکه سه خواهد رفت. تاکنون نزدیک به 30 درصد از این سریال 60 قسمتی، مقابل دوربین سروش صحت رفته است.

هفته گذشته گروه تولید در خیابان سیمین بولیوار مشغول ضبط سکانس‌هایی با بازی اردشیر کاظمی، بهنام تشکر و رویا میرعلمی بودند و بعد از آن به غرب تهران رفته تا ضبط سکانس‌های خارجی را از سر بگیرند و در ادامه به مرزداران که لوکیشن اصلی بود، رفتند. گروه «لیسانسه ها» امروز به کلانتری شهرزیبا می روند.

همچنین نیلوفر شهیدی به جمع بازیگران "لیسانسه‌ها" پیوسته است و بهنود یخچالی نیز ساخت موسیقی سریال را آغاز کرده است و به زودی بعد از مذاکره با چند خواننده،‌ خواننده تیتراژ پایانی سریال نیز مشخص خواهد شد.

«لیسانسه‌ها» در لوکیشن‌های مرزداران، میدان قزوین، میرداماد، پردیس زندگی، معین مال، آموزشگاهی در غرب تهران، سعادت آباد، پارک شقایق، جلال آل احمد، تهرانسر و… ضبط شده است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حبیب وضع مالی مناسبی دارد ولی به علت ضعف در برقراری روابط اجتماعی هنوز نتوانسته همسری انتخاب کند. مسعود در آستانه ازدواج است ولی مشکلات زیادی او را از آغاز زندگی مشترک دور می‌کند. مازیار فرزند خانواده ای پر تنش و گرفتار است و فکر مهاجرت در سر دارد حبیب و مازیار و مسعود سه رفیق لیسانسه هستند.

امیرحسین رستمی، هوتن شکیبا، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، نیلوفر شهیدی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، هنرمند خردسال: عرفان برزین، با هنرمندی: بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی از بازیگران این سریال هستند.

برخی از عوامل سریال عبارتند از: تهیه کننده: رضا جودی، کارگردان: سروش صحت، مدیر تولید: وحید مرادی، نویسندگان: سروش صحت، ایمان صفایی، عکس: محمد شریفی، حراست: علی سعادتی نیا و... .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کدام سریال جایگزین "ماه و پل&a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..