تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهم شهرداری در جرائم راهنمایی و رانندگی چقدر است؟

به گزارش افکارنیوز،

 عیسی فرهادی فرماندار تهران در نشست خبری کمیته برنامه ریزی  امروز(سه شنبه) اظهار داشت: 12 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار تخصصی به منطقه سولقان برای رسیدگی به منابع طبیعی، آبخیزداری، آب منطقه ای، آب روستایی و غیره تخصیص یافته است.

وی تصریح کرد: در جلسه کمیته برنامه ریزی امروز، سعی کرده ایم 155 میلیارد تومان اعتبار تخصصی را پیگیری کنیم تا سهم اسناد خزانه و وجوه نقد شهرستان ها به طور واضح مشخص شود.

فرماندار تهران با بیان اینکه سهم شهرداری در جرائم راهنمایی و رانندگی و ارزش افزوده را تعیین کرده ایم، ادامه داد: در بخش جرائم راهنمایی و رانندگی مبلغ 40 میلیارد تومان به شهرداری اختصاص یافت و در بخش ارزش افزوده نیز تاکنون 3 هزار میلیارد تومان واریز شده است که امیدواریم تا پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

فرهادی با اشاره به سهم خزانه از مبلغ 155 میلیارد تومان، گفت: در سال جاری از مبلغ 155 میلیارد تومان، 122 میلیارد مربوط به اسناد خزانه است که این مبلغ موجود و روند کار در حال دنبال شدن است.

فرماندار تهران بیان کرد: امیدواریم تمامی دستگاه ها تا برج 11 سال جاری، بتوانند دیون و مابقی مطالبات خود را به طور کامل وصول کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهم شهرداری در جرائم راهنمایی و رانندگی چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..