تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتراض علی دایی به شعار هواداران تیم تبریزی

اعتراض علی دایی به شعار هواداران تیم تبریزیاعتراض اینستاگرامی و جالب علی دایی به شعار جنجالی هواداران تراکتورسازی

دیدار استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز یک جنجال بسیار بزرگ داشت که هواداران تیم تبریزی آن را رقم زدند.

به گزارش تالاب،  علی دایی نسبت به اتفاقات دیدار تراکتورسازی و استقلال که در ورزشگاه آزادی برگزار شد واکنش متفاوتی از خود نشان داد.

 در این دیدار که با برتری دو بر یک تراکتورسازی به پایان رسید تعدادی از هواداران تیم تبریزی شعار خلیج ع.ر.ب.ی سر دادند و علاوه بر آن شعارهای قومیتی دیگری را نیز فریاد زدند.

علی دایی که پیش از این به این اتفاق واکنش شدیدی نشان داده بود و این هواداران را افرادی فاقد «شرف» توصیف کرده بود در اینستاگرام خود نیز با اشتراک گذاشتن عکسی تامل برانگیز باز هم اعتراض خود را نشان داد.

اعتراض علی دایی به شعار هواداران تیم تبریزی

اعتراض علی دایی به طرفداران تراکتورسازی

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتراض علی دایی به شعار هواداران تیم تبریزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..