تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پلتفرم های دیجیتال و آینده گردشگری و هتلداری

صنعت گردشگری برای رشد اکثریت اقتصادهای در حال توسعه حیاتی است، با پتانسیل ایجاد میلیون ها شغل و ارتقای کارآفرینی و نوآوری می تواند بازیگر اصلی رشد سایت های گردشگری باشد.

آینده دیجیتال صنعت گردشگری و هتلداری

دیجیتالی شدن یکی از مهم ترین تغییرات در دنیای به سرعت در حال تحول ما است. نوآوری های دیجیتال و نوآوری های فناوری موتورهای توسعه هستند و تأثیر خود را در همه جا نشان می دهند، به ویژه در زمینه تولید، فناوری اطلاعات و ارتباطات و سایر صنایع خدماتی. با توجه به این واقعیت که گردشگری مبتنی بر همکاری بین طیف گسترده ای از خدمات و محصولات است، مزایای انقلاب دیجیتال در این بخش کاملاً مشهود است.

محیط زندگی ما ترکیبی از فضاهای آنلاین و آفلاین است که با هم وجود دارند و زیستگاه روزمره ما را مشخص می کنند. در گردشگری، استفاده ویژه از فضاها همواره یکی از ویژگی های منحصر به فرد این صنعت بوده و از امروز، فضاهای دنیای دیجیتال به بخشی از آن تبدیل شده است. توسعه سریع دنیای چاپ دیجیتال روز به روز راه حل های بدیع و نوآورانه ای را وارد فضاهای گردشگری دیجیتال می کند. ارتباط همتا به همتا در محیط فناورانه گردشگری اهمیت فوق العاده ای دارد. این نوع ارتباطات همراه با گسترش ابزارهای هوشمند، برنامه ریزی، اداری و مالی را متحول کرده و همچنین افق های جدیدی را برای معرفی فناوری های نوآورانه فروش و بازاریابی در کل صنعت گردشگری گشوده است. در نتیجه آژانس های مسافرتی که در کشور تور ترکیه را به مسافران خود معرفی می کنند باید بدانند فروش تور استانبول امروزه فقط با معرفی چند جاذبه شهر استانبول مانند مسجد آبی یا خیابان استقلال یا مراکز خرید استانبول و معرفی بندر قدیمی شهر به راحتی قبل نیست چرا که صدها رقیب دیگر در این حوزه وارد شده اند و شما باید با استراژی به تولید کاتالوگ و بروشور دیجیتال با کیفیت روی آورید تا بتوانید با محتوای بصری که به مسافران خود عرضه می کنید جای پای خود را در این صنعت حفظ کنید

پلتفرم های دیجیتال و آینده گردشگری و هتلداری

مطابق با روندهای جدید سفر، تقاضای رو به رشدی پویا برای پیشنهادات ویژه سفارشی فراتر از گردشگری انبوه وجود دارد، زیرا مصرف کنندگان آگاه انتظار راه حل های شخصی سازی شده ای دارند که به نیازهای فردی آنها پاسخ می دهد. از امروز، اکثریت قریب به اتفاق سهامداران بازار گردشگری به اطلاعات دقیق در مورد مصرف کنندگان خود دسترسی دارند و می توانند رفتار مصرف کننده و تغییرات آن را از نزدیک دنبال و پیگیری کنند. این سیستم‌های جدید از محصولات و خدمات شخصی‌شده به لطف تکنیک‌های مختلف پیگیری انعطاف‌پذیر مانند پایگاه‌های داده مشتری CRM در دسترس هستند. سیستم های پایگاه داده مشتری CRM مبتنی بر ابر – سیستم هایی که با تجزیه و تحلیل سوابق فروش قبلی و داده های جمعیتی پیشنهادات را ایجاد می کنند – به سرعت تکامل یافته اند. از امروز، آنها می توانند مجموعه داده های عظیم را با روش های تجزیه و تحلیل داده های بزرگ و مقیاس بندی به روشی مقرون به صرفه و ناشناس تجزیه و تحلیل کنند. جستجو برای نقاط رویداد مهم اگرچه تحقیقات کلان داده مبتنی بر کار با نمونه های بزرگ است، اما کارآمدترین روش برای آشکار کردن ترجیحات شخصی افراد است .

گردشگران در حین تماشای عکس‌های خود، معمولاً تجربه مثبتی را از یادآوری سفرها، تجربیات و مقصدی که بازدید کرده‌اند، دارند. برخی از فناوری های دیجیتال تخصصی می توانند این تجربه مثبت فرضی را به شکلی قابل جستجو و تغییر ارائه دهند. با توجه به اشیاء واقعی، ارتباطات و روابط آنها، تنها مقدار محدودی از اطلاعات در قالبی وجود دارد که می تواند توسط رایانه ها مدیریت شود. مشکل اصلی این است که رایانه ها به راه حل های کدگذاری کافی که توسط هوش مصنوعی ایجاد شده اند نیاز دارند تا بتوانند اطلاعات را ذخیره، مدیریت و سازماندهی کنند. روش های کدگذاری برای اهداف تجربه گردشگری بر سرعت، کارایی و توانایی های محاسباتی مبتنی بر دانش/تجربه رایانه های امروزی تأثیر می گذارد.

با توجه به پیش‌بینی‌های استراتژی‌های توسعه محصول در صنایع مختلف، تقریباً تمام اشیاء و تجهیزات روزمره ما در آینده از طریق اینترنت قابل دسترسی خواهند بود. در نتیجه تمام دستگاه هایی که قابلیت ارتباط دو طرفه را دارند در چارچوب (اینترنت اشیا) قرار خواهند گرفت.پیش از این، گردشگری صنعتی مبتنی بر روابط و ارتباطات شخصی بود، که در آن گرایش ها – و در نتیجه تصمیمات مسافران – توسط تعداد محدودی از شرکت های گردشگری و مسافرتی تعیین می شد. در نتیجه انقلاب دیجیتال، شفافیت “بازارهای پنهان” آشکار شد و عوامل متعدد دیگری باید در نظر گرفته شوند

با ورود گوگل که توانست ظاهر سایت ها را در جستجوهای اینترنتی رتبه بندی کند، رقابت شدیدی بین وبلاگ ها، سایت های توصیه گردشگری و سیستم های OTA مقایسه قیمت با سئو سایت آغاز شد.سایت های گردشگری در رقابت برای بهینه سازی وب سایت های خود در نتایج موتور جستجوی گوگل شدند از آن زمان، مصرف‌کنندگان به بخشی جدایی ناپذیر از مدل‌های کسب‌وکار تبدیل شده‌اند، زیرا کسب‌وکارهایی که به دنبال موفقیت در بلندمدت هستند، باید خواسته‌های مشتریان خود را با جزئیات بشناسند. توسعه خدمات دیجیتال نیازمند شناسایی کاربر، اطلاعات مربوط به ترجیحات فردی و کالیبراسیون مبتنی بر تصمیم (توسط هوش مصنوعی) است. در راه‌حل‌های تصمیم‌گیری مبتنی بر هوش مصنوعی، عوامل تعیین‌کننده قبلی با یک دستیار شخصی مجازی جایگزین می‌شوند که می‌تواند ترجیحات مصرف‌کننده را بر اساس ردپای دیجیتالی آنها ترسیم کند.

پلتفرم های دیجیتال و آینده گردشگری و هتلداری

توسعه فناوری را نمی توان متوقف کرد. با این حال، با انعطاف و باز بودن کافی، کسب و کارهای گردشگری می توانند برای چالش های آینده آماده شوند. در گردشگری آینده، مصرف کنندگان جدید اولویت ها و خواسته های جدید را مطرح خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پلتفرم های دیجیتال و آینده گردشگری و هتلداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..