تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معدوم سازی 115 کیلوگرم گوشت و ضایعات غیربهداشتی

رییس شبکه دامپزشکی بیجار گفت: 115 کیلوگرم گوشت و ضایعات غیربهداشتی وفاقد مجوز کشتار از دامپزشکی در یکی از دامداریهای بیجار کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانازسنندج،هادی اسکندری دراین رابطه گفت: این میزان گوشت و ضایعات غیربهداشتی توسط افرادی در کشتارگاههای غیرمُجازوبه صورت غیرقانونی ذبح و به فروش می رسید که افرادخاطی شناسایی وبه مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود:لاشه های ضبط شده معدوم و متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

اسکندری از مردم خواست هنگام خرید گوشت حتماً برچسب مجوز دامپزشکی، تاریخ تولید و انقضای آن را بررسی و از خرید گوشت ‌های فاقد برچسب خودداری کنند.

وی افزود: مصرف گوشتهای غیربهداشتی موجب انتقال بیماریهای انگلی و عفونی و نیز افزایش بیماریهای مشترک بین انسان و دام می شود.

انتهای پیام/م



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معدوم سازی 115 کیلوگرم گوشت و ضایعات غیربهداشتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..