تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهلت نام نویسی آزمون دکتری تمدید شد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان متقاضی در آزمون ورودی دکتری باید با توجه به اصلاحات صورت گرفته با توجه به مهلت تمدید شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان علاقه مند به ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری PHD نیمه متمرکز سال 96 که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند مهلت ثبت نام تا روز سه شنبه 30 آذر ماه 95 تمدید می‌شود.

وی اظهار داشت: آن دسته از دواطلبان علاقه‌مند به ثبت نام که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند حداکثر تا ساعت 24 سه شنبه 30آذر ماه 95 با مراجعه سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوط به خصوص اطلاعیه ای که 22 آذر ماه روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته (یک سری اصلاحات کد رشته امتحانی وجود دارد) در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضا نامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش عنوان کرد: تا ساعت 8 صبح سه شنبه 23 آذر ماه 95 تعداد 127 هزار و 627 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

توکلی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام کرده‌اند و تمایل به ویرایش اطلاعات خود دارند حداکثر تا روز سه شنبه 30 آذر ماه به سایت مراجعه کنند و ویرایش اطلاعاتی ثبت نان خود را انجام دهند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهلت نام نویسی آزمون دکتری تمدید شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..