تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات گوشی ایسوس ذن‌فون ۳ زوم لو رفت!

چندی پیش مشخصات یک گوشی جدید از کمپانی ایسوس با مدل Z01HDA لو رفته بود. طبق اطلاعاتی که اخیرا به‌دست آمده این گوشی قرار است ذن‌فون ۳ زوم این کمپانی باشد.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت TENAA، درون این گوشی یک چیپست اسنپدراگون ۶۲۵ همراه نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی قرار گرفته است. ذن‌فون ۳ زوم با سه حافظه رم ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی و همچنین حافظه‌های داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی به عرضه خواهد رسید.

بدون شک در بخش دوربین، شاهد دو لنز با حداقل رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل خواهیم بود. دوربین سلفی موجود در این گوشی هم رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی خواهد داشت. این محصول به زودی همراه اندروید نسخه ۶.۰.۱، یک باتری با ظرفیت ۴۸۵۰ میلی‌آمپر و سنسور اثرانگشت عرضه خواهد شد.

gsmarena_001-3




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات گوشی ایسوس ذن‌فون ۳ زوم لو رفت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..