تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک طرح مفهومی جذاب و زیبا از گلکسی S8

بسیاری از افراد ممکن است بر این باور باشند که گلکسی S7 و S7 Edge، بهترین تلفن‌های هوشمند موجود در بازار باشند. به خصوص در حالتی که گلکسی نوت ۷ سامسونگ با آن اتفاقات عجیب و غریب روبرو شد. این دو تلفن هوشمند اشاره شده، همچنان به عنوان پرچمداران سامسونگ، قدرت خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند و تا کنفرانس جهانی موبایل (‌MWC) که سال آینده برگزار خواهد شد، در این عرصه و جایگاه باقی خواهند ماند. در هر صورت، شایعات پیرامون گلکسی S8 آغاز شده است و امروز، یک طرح مفهومی از پرچمدار جدید شرکت سامسونگ نیز در رسانه‌ها منتشر شده است.

galaxy-s8-leaked-unofficial-render_1

اگر نگاهی به این عکس بیاندازید، چیز خاصی از آن دستگیر شما نخواهد شد!‌ این تصویر که توسط یکی از کارمندان سامسونگ منتشر شده است، مشخص نیست که واقعا مربوط به گلکسی S8 است یا صرفا یک طرح مفهومی؟! چرا که شخص اشاره شده، هیچ توضیحی در مورد آن نداده است. در هر صورت، گلکسی S8 سامسونگ دارای صفحه نمایشی خواهد بود که به مانند گلکسی S7 Edge، در گوشه‌ها دارای انحنا بوده و حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر نیز بسیار کم خواهد بود. ظاهرا خبری از دکمه فیزیکی هوم نیست و همچنین دکمه پاور/لاک نیز در کناره‌های این طرح مفهومی به چشم نمی‌خورد! اما نام برند تولید کننده، یعنی سامسونگ در پایین نمایشگر نمایان است. دوربین جلوی دیوایس نیز در کنار اسپیکر قرار گرفته، سنسوری که در کنار آن دیده می‌شود نیز احتمال فلاش LED است. اما نمی‌توان با اطمینان کامل در مورد آن سخن گفت. صفحه نمایش این طرح مفهومی، حدودا چیزی بیشتر از ۹۰ درصد فضای دیوایس را به خود اختصاص داده است. این رقم در تلفن هوشمند Mi Mix شیائومی، حدودا ۹۱.۳ درصد است!

گلکسی S8 سامسونگ پیش‌بینی شده که در دو مدل مختلف با پردازنده Exynos و Snapdragon عرضه خواهد شد و در کنار آن، رم ۶ گیگابایتی نیز در نظر گرفته شده است. آخرین شایعات حاکی از آن است که صفحه نمایش این دیوایس دارای کیفیت QHD خواهد بود و همچنین در مدل‌ها و سایزهای مختلف در دسترس قرار خواهد گرفت. جنس بدنه آن احتمالا ترکیبی از فلز و شیشه خواهد بود، اما نمی‌توان به صورت کاملا مطمئن در این مورد سخت گفت.

مهدی ده نبی

چند سالیه در زمینه نویسندگی مشغول به کار هستم و در کنارش، انواع کارهای گرافیکی را هم انجام می‌دم. البته سابقه کارهای گرافیکیم خیلی بیشتر از نویسندگی هست، اما به خاطر علاقه زیادی که به تکنولوژی دارم، نویسندگی را هم در کنار گرافیک دنبال می کنم؛ همین!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک طرح مفهومی جذاب و زیبا از گلکسی S8»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..