تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه عمومی iOS 10.2 و watchOS 3.1.1 عرضه شد

شب گذشته، شرکت اپل، به‌روزرسانی‌های متعددی را برای سیستم عامل‌های مختلف عرضه کرد. برای آیفون، آیپد و آیپاد تاچ، نسخه عمومی iOS 10.2 که دارای ویژگی‌های زیر است، در اختیار کاربران قرار گرفت.

اموجی‌های جدید والپیپرهای جدید برای آیفون ۷ و ۷ پلاس اپلیکیشن جدید TV که جایگزین نرم‌افزار Videos شده است لاگین یک باره برای تمامی کارها دو افکت Celebrations و Love برای iMessage

برای نصب iOS 10.2 باید روی دیوایس خود به Settings> General> Software Update وارد شوید.

در کنار iOS 10.2، آخرین نسخه از سیستم عامل اپل واچ با نام watchOS 3.1.1 نیز عرضه شد که اکثر اهداف آن، رفع باگ‌های سیستم عامل پیشین بوده و البته اموجی‌های جدید نیز به آن اضافه شده است. برای نصب این نسخه نیز می‌توانید به منوی Software Update وارد شوید.

مهدی ده نبی

چند سالیه در زمینه نویسندگی مشغول به کار هستم و در کنارش، انواع کارهای گرافیکی را هم انجام می‌دم. البته سابقه کارهای گرافیکیم خیلی بیشتر از نویسندگی هست، اما به خاطر علاقه زیادی که به تکنولوژی دارم، نویسندگی را هم در کنار گرافیک دنبال می کنم؛ همین!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه عمومی iOS 10.2 و watchOS 3.1.1 عرضه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..