تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمانده نزاجا: نیروهای مسلح آماده اند

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، این مطلب را امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در آخرین روز برگزاری رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله(ص)4 نزاجا در جمع فرماندهان ورزمندگان شرکت کننده در این رزمایش عنوان کرد.
وی ادامه داد: در این رزمایش بزرگ و تخصصی با اجرای تاکتیک‌های جدید و خلاقانه‌ در سطح یگان‌های عمل‌کننده مختلف، توانستیم گوشه ای از قابلیت ها و توانمندی های نیروی زمینی ارتش را به منصه ظهور برسانیم و حتی در اجرای تاکتیک‌ها بخش اندکی از مواردی که در آنها نقاط ضعفی دیده شده بود را نیز پیدا کردیم و در همان موارد آن نقاط را در همین رزمایش برطرف کردیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش توضیح داد: رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص)4، یک هدف ویژه داشت و آن هم این بود که در آن اوامر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر تلاش شایسته برای ارتقای تحرک و کارآمدی بنا بر نیازهای عملیاتی را در صحنه عمل به اجرا بگذاریم که موفق شدیم در این رزمایش به این مهم دست یابیم.
امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: در اجرا و برگزاری این رزمایش نقاط مثبتی را از کارآمدی یگان‌ها شرکت کننده در این رزمایش بدست آوردیم تا در آینده نزدیک وقتی خدمت فرماندهی معظم کل قوا گزارش می‌دهیم با توجه به این شاخص‌ها گزارش دقیقی از آنچه که انجام داده‌ و تمرین کرده ایم را ارائه کنیم.
وی در ادامه اظهار کرد: چهارمین رزمایش بزرگ محمدرسول الله (ص) نیروی زمینی ارتش از سوی رده‌های مختلفی از جمله قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) ، ستاد کل نیروی مسلح، ستاد کل ارتش و همچنین هیات‌هایی از نیروی زمینی ارتش مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که این هیات‌ها ظریف‌ترین موارد را هم مورد توجه قرار داده اند.
فرمانده نزاجا یادآور شد؛ بنده در جمع بندی هایی که از این هیات‌های نظارتی دریافت کردم همگی آنان نظرشان این بود که نیروی زمینی در اجرای این رزمایش سه روزه به رکوردها و دستاوردهای خوبی دست یافته است.
وی با اشاره به اینکه این رزمایش بزرگ نظامی دو پیام را برای دوستان و دشمنان نظام اسلامی در اقصی نقاط جهان مخابره کرد، گفت: پیام اول این رزمایش به دوستان انقلاب اسلامی و ملت‌های مسلمان بود که رزمندگان شرکت کننده در این رزمایش به آنها اعلام کردند که آنچه که در این رزمایش نزاجا مشاهده شد، بخشی از اقتدار اسلام است و این اقتدار می‌تواند به یاوه گویی های تمام دشمنان پاسخ قاطع بدهد.
امیر سرتیپ حیدری ادامه داد: اما پیام دوم این رزمایش این بود که کسانی که سر دشمنی با ملت بزرگ ایران دارند ببینند که فرزندان انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح ایران آماده هستند تا طومار زندگی کثیف آنها را در هم بکوبند.
رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، که از صبح روز یکشنبه 21 آذر جاری) با اعلام رمز مقدس و مبارک ' لبیک یا رسول الله (ص)' از سوی امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده این نیرو در منطقه عمومی جنوب شرق کشور (کنارک تا ایرانشهر) به مدت سه روز آغاز شده بود، امروز (سه شنبه 23 آذر) با دستیابی کامل به تمام اهداف خود پایان یافت.
این رزمایش که بزرگترین رزم تاکتیکی یگان های واکنش سریع نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود، با دستیابی به تمامی اهداف مورد نظر و کسب مجموعه ای از دستاوردهای ارزشمند و اثربخش در حوزه رزم زمینی پس از طی مراحل تاکتیکی و عملیاتی و تحت نظارت کارشناسان و داوران نیروهای مسلح با موفقیت کامل به کار خود پایان داد.
اجرای تاکتیک های جدید رزمی با بهره گیری از انواع سلاح های بومی، کسب تجربه توسط نیروهای جوان، اشراف اطلاعاتی به وضعیت منطقه، ارتقای مهارت های تخصصی در رسته های مختلف رزمی از جمله دستاوردهای مهم این رزمایش بود.
این رزمایش، در منطقه راهبردی جنوب شرق کشور (سواحل مکران) و در وسعتی بیش از 220 هزار کیلومتر مربع و با شرکت یگانهای مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) آجا و با محوریت قرارگاه ولایت نیروی زمینی ارتش برگزار شد.
رزمایش محمد رسول الله(ص) 3 نیروی زمینی ارتش در آبان ماه پارسال به مدت دو روز در منطقه شمال شرق کشور(تربت جام) برگزار شده بود.
اجتمام(3)**7029**1569 **خبرنگار: فرهاد شرف پور *انتشار: علی حبیبی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمانده نزاجا: نیروهای مسلح آماده اند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..