تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

امروزه گرایش به سبک زندگی مدرن و غیر رسمی، باعث شده تا آشپزخانه از یک فضای کاری، تبدیل به یک محیط مرکزی و پر کاربرد تر شود. در واقع آشپزخانه به فضایی تبدیل شده که اعضای خانواده در آنجا دور هم جمع می شوند و با هم تعامل می کنند.

هر چند داشتن یک آشپزخانه مجلل، رویایی و جذاب به نظر می رسد، اما در واقع آشپزخانه ی کلاسیک برای افرادی مناسب تر است که به ندرت آشپزی می کنند. بنابراین اگر شما جزو افرادی هستید که به صورت روزانه و مداوم در حال آماده سازی و پخت مواد خوراکی هستند، پس با چیدمان مدرن یا نئوکلاسیک، راحتی و آرامش بیشتری را در آشپزخانه فراهم کنید.

یکی از مهم ترین عوامل ایجاد آرامش در آشپزخانه، برقراری نظم در این محیط پر رفت و آمد است. اگر آشپزخانه ی شما شلوغ و به هم ریخته باشد، از جذابیت بصری آن کم می شود؛ بنابراین طراحی داخل کابینت به شیوه ای کارآمد، باعث می شود تا فضای کافی برای قرار دادن لوازم آشپزخانه داشته باشید.

امروزه تجهیزات مدرن زیادی در جهت نظم دهی به کابینت ها ساخته شده اند تا مشکل فضای کم کابینت ها را حل کنند و دسترسی بهتری به لوازم داخل کابینت را ایجاد نمایند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این تجهیزات مدرن و کاربردی و مرکز خرید معتبر برای این تجهیزات آشنا کنیم.

طبقه بندی کابینت آشپزخانه: اولین قدم ایجاد نظم

کابینت ها در وهله ی اول به طبقاتی نیاز دارند تا بتوانند وظیفه ی نظم دهی به وسایل را انجام دهند. بیشتر افراد از تخته های چوبی برای تقسیم بندی کابینت ها استفاده می کنند. اما لازم است بدانید که سوپر مارکت کابینت بهترین راه ایجاد طبقات در کابینت شماست.

سبد های سوپری کابینت در واقع طبقات متحرکی هستند که داخل کابینت نصب می شوند و وظیفه ی طبقه بندی بهتر و ایجاد دسترسی آسان تر به وسایل داخل کابینت را بر عهده دارند. سوپر مارکت کابینت به صورت ریلی به بدنه ی کابینت شما متصل می شود تا در مواقع لزوم بتوانید به سادگی سبد ها را بیرون بکشید و به لوازم داخل آن دسترسی داشته باشید.

 سبد سوپری ها در دو نوع ایستاده و زمینی ساخته می شوند تا برای نصب در تمام کابینت های زمینی و کابینت های قدی با هر یونیتی مناسب باشند.

طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

کابینت کنج: ایجاد فضای بهینه و منظم

یکی از بزرگترین مشکلات در آشپزخانه، نظم دهی به کابینت های کنج است. این قسمت از کابینت ها علی رقم اینکه فضای زیادی را از آنِ خود کرده اند، به دلیل عدم دسترسی و نداشتن دید کافی، کابینت هایی کم کاربرد هستند؛ تا حدی که بسیاری از افراد به طور کلی از قرار دادن وسایل در کابینت های کنج، صرف نظر می کنند، چرا که فکر می کنند نظم دهی به این طبقات ممکن نیست.

سبد های سوپری کنج کابینت طبقاتی هستند که در گوشه ی کابینت ها نصب می شوند و به سادگی با حرکت چرخشی بیرون می آیند تا دسترسی به انتهای کابینت کنج را به راحتی امکان پذیر کنند. با استفاده از سبد کنج یا لمن کرنر می توانید بدون هیچ سختی و مشکلی، به کابینت های گوشه ی خود نظم دهید و از این فضای بزرگ، نهایت استفاده را ببرید.

طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

کابینت زیر سینک: بزرگ و در دسترس

کابینت زیر سینک به دلیل اتصالات و لوله های شیر آب، به خودی خود کابینت شلوغی است. این کابینت بزرگ که هیچ طبقه ای نیز ندارد، بهترین فضای قرار گیری وسایل قد بلند تر از جمله سطل زباله است. البته از آن جایی که استفاده از سطل زباله ها در کابینت کار نسبتا سخت و زمان بری است و برای ریختن زباله در سطل ناچارید که درب کابینت و سپس درب سطل را باز کنید، بهتر است از سطل های ریلی استفاده کنید. سطل زباله ریلی خود را به درب کابینت متصل کنید تا در صورت باز کردن درب کابینت، درب سطل زباله ی شما نیز باز شود.

البته سطل زباله های مدرن، انواع متفاوتی دارند و برخی از آن ها به دیوار یا بدنه ی کابینت نصب می شوند. همچنین این سطل ها دارای مدل های تک مخزنه و دو مخزنه هستند تا در صورت دلخواه بتوانید زباله های خود را تفکیک کنید. از دیگر مزایای سطل زباله کابینتی می توان به اشغال فضای کم، جلوگیری از انتشار بوی بد، ریل های مقاوم و با کیفیت، دسترسی آسان و … اشاره کرد.

یکی دیگر از تجهیزاتی که معمولا برای کابینت زیر سینک استفاده می شود، سبد مواد شوینده است. این سبد های کم عرض، به صورت ریلی به دیواره ی کابینت متصل می شوند تا علاوه بر ایجاد نظم و دسترسی ساده، از افتادن و ریختن مواد شوینده در کابینت جلوگیری کنند.

طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

کشو کابینت: دسترسی ساده به وسایل

به طور کلی کشو ها به دلیل دسترسی ساده تری که دارند، از بهترین طبقات آشپزخانه هستند. اغلب اوقات ویژگی دسترسی ساده ترِ کشو ها، باعث می شود که افراد، تعداد زیادی از وسایل کوچک و بزرگ را داخل کشو قرار دهند. از آن جایی که هر کشو بر روی ریل های کناری یا زیرین خود حرکت می کند، گاهی حرکت تکانشی و ناگهانی ایجاد شده در هنگام جابجایی کشو، باعث به هم ریختن نظم لوازم داخل کشو می شود.

 بنابراین کیفیت ریل هایی که بدنه ی کشو را مهار می کنند اهمیت زیادی دارند. اگر ریل کشوی شما خراب باشد، و یا تحمل وزن بدنه و محتویات داخلی کشو را نداشته باشد، در مدت کمی ترک خورده یا می شکند. به این ترتیب ناچار می شوید که برای باز و بسته کردن کشو، فشار زیادی را به بدنه ی آن وارد کنید. اما اگر ریل های کشو سالم و با کیفیت باشند و در هنگام حرکت کشو، گیری نداشته باشند، شما می توانید به راحتی و در آرامش کامل درب کشو را حرکت دهید تا نظم وسایل داخلی آن به هم نریزد.

البته می توانید از سبد های نظم دهنده کشو کابینت که برای تمام کشو های کوچک و بزرگ مناسب هستند نیز استفاده کنید. این نظم دهنده ها وظیفه ی سامان دهی به تمام لوازم داخل کشو مثل قاشق، چنگال، درب قابلمه، بشقاب و … را بر عهده دارند.

گاهی اوقات ممکن است که در کابینت های شما، کشو های کمی تعبیه شده باشد و شما برای نظم دهی بیشتر، به کشو های بیشتری نیاز داشته باشید. در این صورت می توانید ریل کشوی بدنه دار را تهیه کنید و در کابینت های خود نصب نمایید. ریل کشوی بدنه دار یک کشوی کامل است که در سایز های متفاوتی ساخته شده تا بتوانید از آن برای نظم دهی به تمام کابینت های خود استفاده کنید.

برای دیدن تمامی انواع ریل ها (ریل غلتکی، ریل ساچمه ای، ریل تاندم، ریل بدنه دار و …) از صفحه ریل کشو دیدن نمایید.

طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

نورپردازی داخل کابینت: جذابیت بیشتر کابینت های مدرن

معمولا داخل کابینت ها هیچ منبع نوری وجود ندارد و روشنایی قفسه ها با کمک نور موجود در آشپزخانه تامین می شود. به همین علت اغلب گوشه های کابینت، دید خوبی ندارند. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای دیدن قسمتی از کابینت، مخصوصا در تاریکی به استفاده از چراغ قوه مجبور شده باشید.

حل این مشکل با استفاده از ال ای دی های شاخه ای کار ساده ای به نظر می رسد. ال ای دی های شاخه ای بدنه ی کوچکی دارند و در گوشه های کابینت نصب می شوند تا بدون دیده شدن و اشغال فضای زیاد، کابینت شما را روشن کنند.

با اتصال ال ای دی ها به سنسور های هوشمند کابینتی، نورپردازی خودکار کابینت های خود را تکمیل کنید و جذابیت و زیبایی زیادی را به کابینت هایتان هدیه دهید. عملکرد سنسور های کابینتی به این صورت است که با باز شدن درب کابینت به روشن کردن ال ای دی ها اقدام می کنند و پس از بسته شدن درب، چراغ ها را خاموش می نمایند.

دیمری بودن سنسور ها نیز به شما این امکان را می دهد تا میزان نور مورد نظرتان را تنظیم کنید و از روشنایی کارآمد و فوق العاده ی کابینت خود لذت ببرید. البته می توانید این تجهیزات هوشمند و بی نظیر را در تمام آشپزخانه ی خود نیز نصب کنید تا تمام دکوراسیون آشپزخانه را متحول و جذاب کنید.

طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه

خرید تجهیزات کابینت از فروشگاه معتبر: رضایت از خرید

مسلما هیچ از یک ما دوست نداریم که محصولات خریداری شده مان به سرعت خراب شوند. خرید از یک فروشگاه معتبر به شما کمک می کند تا از کیفیت محصولات مورد نظرتان اطمینان حاصل کنید و با دریافت گارانتی معتبر، با خراب شدن محصول، متحمل صرف هزینه های مجدد نباشید.

فروشگاه تجهیز یراق یکی از تخصصی ترین فروشگاه های یراق آلات و تجهیزات کابینت مثل: دستگیره مخفی کابینت، لولا، قرنیز، جک، آبچکان و… است که محصولات با کیفیت و مرغوب را با قیمتی مناسب به فروش می رساند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات درباره ی لیست محصولات و ویژگی و عملکرد های آن ها به سایت تجهیز یراق مراجعه کنید و یا از طریق شماره تماس 02177343556 از کارشناسان تجهیز یراق مشاوره رایگان دریافت نمایید؛ سپس سفارشات خود را از طریق اینترنتی، تلفنی و حضوری به ثبت برسانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی داخل کابینت آشپزخانه با ایده های نوین و کم هزینه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..