تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند بزرگ و کشف ۶۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه در استان خبر داد.

انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان، سرهنگ محمدرضا نصیری رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سرباز در نتیجه رصد قاچاقچیان مواد مخدر، از جا‌به‌جایی مقادیر متنابهی مواد مخدر توسط افراد مسلح در مناطق کوهستانی این شهرستان مطلع شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان افزود: شب گذشته ماموران پلیس، خودرو نیسان حامل مواد مخدر متعلق به اعضای این باند را شناسایی کرده که قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به فرار کرده و پس از مدتی تعقیب و گریز، سوداگران مرگ با رها کردن خودرو و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند..

وی تصریح کرد: در پاکسازی منطقه و بازرسی دقیق از این خودرو، ماموران موفق به کشف 480 کیلوگرم تریاک شدند.

نصیری با اشاره به شناسایی یک باند توزیع کننده مواد مخدر توسط ماموران انتظامی شهرستان زاهدان گفت: ماموران پلیس در یک عملیات هدفمند سه دستگاه خودرو متعلق به اعضای این باند را توقیف و ضمن دستگیری چهار قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار، 100 کیلو حشیش و 86 کیلو تریاک را کشف کردند.

انتهای پیام/ع





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر در سیستان و بلوچستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..