تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس با الهلال همگروه شد، ذوب آهن با العین/ قرعه راحت استقلال در صورت صعود

پرسپولیس با الهلال همگروه شد، ذوب آهن با العین/ قرعه راحت استقلال در صورت صعود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برای رقابت‌های سال 2017 پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در هتل پتالینگ جایا واقع در ایالت سلانگور مالزی آغاز شد.

استقلال خوزستان، قهرمان لیگ برتر پانزدهم، ذوب‌آهن اصفهان قهرمان جام حذفی فصل 95-94، پرسپولیس نایب قهرمان لیگ برتر پانزدهم و استقلال به عنوان تیم سوم لیگ برتر پانزدهم نماینده ایران در لیگ قهرمانان فصل 2017 هستند. استقلال خوزستان، ذوب‌آهن و پرسپولیس سه سهمیه مستقیم ایران هستند که حضورشان در مرحله گروهی قطعی است و استقلال تهران برای حضور در مرحله گروهی باید یک دیدار پلی‌آف را روز 19 بهمن در ورزشگاه آزادی با السد قطر برگزار کند.

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

منطقه غرب آسیا

گروه A: الاهلی امارات، لوکوموتیو ازبکستان، التعاون عربستان (برنده دیدار استقلال و السد (پلی‌‌آف 3))
گروه B: الجزیره امارات، استقلال خوزستان، لخویا قطر و برنده پلی آف 2 (برنده الفاتح عربستان با برنده نسف‌قارشی ازبکستان و الحد بحرین)
گروه C: العین امارات، ذوب آهن، الاهلی عربستان، پلی آف 4 (برنده الجیش قطر و بنیادکار ازبکستان)
گروه D: پرسپولیس، الهلال عربستان، الریان قطر، برنده پلی آف یک (الوحده امارات با برنده الوحدت اردن و بنگلور هند)


256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس با الهلال همگروه شد، ذوب آهن با العین/ قرعه راحت استقلال در صورت صعود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..