تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ردپای یک ایرانی در انتقال میلیاردی توز به چین

کد خبر: ۴۴۰۹۳۲

۱۸۲  بازدید

بازیکن نامی آرژانتین به احتمال فراوان راهی گوانگژو چین می شود.

خبرآنلاین: تیم گوانگژو چین در تلاش است تا بازیکن نامی فوتبال آرژانتین را به خدمت بگیرد. این باشگاه حاضر است 44 میلیون دلار برای جذب این بازیکن هزینه کند. طبق خبرهای رسیده، کیا جورابچیان یکی از پرنفوذترین چهره های فوتبال دنیا، عامل این انتقال خواهد بود. او با چینی ها رابطه بسیار خوبی دارد و اخیرا باشگاه اینتر را به آنها فروخت. او همچنین رابطه فروش چندین باشگاه بزرگ دیگر هم بوده است. جورابچیان مدیر برنامه تعدادی از بازیکنان معروف فوتبال دنیاست و مطرح ترین بازیکنانش در انگلیس توپ می زنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ردپای یک ایرانی در انتقال میلیاردی توز به چین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..