تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش +تصاویر -آکا

,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر

چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش +تصاویر -آکاچهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش +تصاویر -آکا

آکاایران: چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش +تصاویر

آکاایران: چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش +تصاویر

به گزارش آکا ایران وحشتناک ترین پدر دنیا را میتوانید در ادامه ی این مطلب ببینید ! عشق پدر و فرزندی باعث شد یک پدر تن به عحیب ترین روش ابراز علاقه به فرزندش بدهد ! به گزارش آکا ایران یک پدر حجوان که بسیار عاشق فرزندش است  تنها به خاطر علاقه کودک 3 ساله اش دست به کار عجیبی زد 

,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر

به گزارش آکاایران: به گزارش آکا ایران این پدر 37 ساله به خاطر علاقه ی کودک 3 ساله اش به یک شخصیت کارتونی فیلم های تخیلی ، خود را با انجام عمل های جراحی وحشتناک و عجیب به شکل این موجود تخیلی وحشتناک دراورد تا فرزندش به او بیشتر علاقه مند شود !!

,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر

به گزارش آکا ایران محبت پدری این بار به عجیب ترین شکل ممکن بین یک پدر و فرزند خود را نشان داده است.به گزارش آکا ایران؛ عشق هنری 37 ساله به پسرش در نوع خود عجیب و غریب ترین علاقه ای است که تا حالا به گوشتان خورده است. گویا فرزند 3 ساله او عاشق یکی از شخصیت های فیلم های تخیلی به نام مارول است.

,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر

علاقه ای که تبدیل به هدفی برای این پدر شد تا با صرف مبلغ کلانی در حدود30هزار یورو و با انجام چندین عمل جراحی دردناک از جمله برداشتن قسمتی از بینی، قراردادن تکه های مختلفی فلزی در پیشانی، تتوی رنگی صورت و تغییر در مردمک چشم تا آنجا که می تواند خود را به این شخصیت شبیه کند.

,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر ,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر

حالا درست است که سایر بچه ها از ظاهر ترسناک هنری وحشت می کنند اما پسرک از بودن با همچین پدری همیشه حس خوبی دارد، حسی که باید دید در گذر زمان همچنان باقی خواهد ماند یا تنها علاقه ای بچه گانه و موقتی بوده است.

,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر ,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر ,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر ,[categoriy] چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش تصاویر

مطالب مرتبط:

جراحی عجیب مردی روی زبانش + عکس

عکس هایی از آداب عجیب شیطان پرستان (18-)

این پسر وحشتناک پسر شیطان است (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهره وحشتناک پدری بخاطر پسرش +تصاویر -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..