تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباترین جزیره یونان +تصاویر -آکا

نوشته شده در تاریخ 1395/09/23 در دسته بندی دیدنی های جهان از هر پنج قاره پرتال آکاايران سايت خبرگزاری آکا بخش قاره آسیا قسمت دیدنی های جهان از هر پنج قاره- زیباترین جزیره یونان +تصاویر

آکاایران: بر اساس آخرین آمار، جمعیت این جزیره حدود ۱۵۰۰۰ نفر است. سانتورینی به دلیل محلی که جزیره واقع شده و رنگ سفید خانه ها و ابنیه بسیار معروف شده است.
سانتورینی که نام سنتی اش ثِرا است و نام رسمی اش ثرا، جزیره ای در دریای اژه در کشور یونان است و نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی خاک اصلی یونان قرار دارد و از گروه جزیره های کیکلادس است.

به گزارش آکاایران: بر اساس آخرین آمار، جمعیت سانتورینی حدود ۱۵۰۰۰ نفر است. این جزیره به دلیل محلی که جزیره واقع شده و رنگ سفید خانه ها و ابنیه بسیار معروف شده است.

زیباترین جزیره یونان در حدود ۳۶۰۰ سال پیش یک فوران عظیم آتشفشانی را شاهد بوده است و بدین ترتیب بیشتر قسمت های امروزی جزیره را به بیرون ریخته است. در طول سالیان و قرن های بعدی، یونانیان بر لبه تیز این آتشفشان های بلند، روستاهایی را بنا کردند که زیباییش در کنار آبی دل انگیز خلیج آن چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می کند.

هم چنین در کنار خانه های سفید سانتورینی گنبدهای آبی که بر روی صخره های شیب دار ساخته شده اند قرار دارد که زیبایی این جزیره را دوچندان می کند.

مساحت این جزیره مشهور ۲۸ مایل مربع است. در زیر تصاویری از جزیره سانتورینی را مشاهده می کنید.

,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر

زیباترین جزیره یونان +تصاویر -آکا زیباترین جزیره یونان +تصاویر -آکا

آکاایران: زیباترین جزیره یونان +تصاویر

,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر ,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر ,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر ,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر ,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر ,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر ,[categoriy] زیباترین جزیره یونان تصاویر زیباترین جزیره یونان تصاویر

دیدنی های جهان از هر پنج قاره -

زیباترین جزیره یونان تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباترین جزیره یونان +تصاویر -آکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..