تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لغو سخنرانی مطهری کاملاً قانونی بود/ به‌زودی مطالبی در این باره به اطلاع مردم خواهد رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی مظفری دوشنبه‌شب در گردهمایی دادستان‌ها و رؤسای حوزه‌های قضایی خراسان رضوی در مشهد، با اشاره به عملکرد خوب دستگاه قضا اظهار داشت: دستگاه قضا با عملکرد مثبت و کمترین انحراف همیشه مورد هجمه دشمنان بوده است.

وی با اشاره به هجمه شدید دشمنان و برخی عوامل داخلی مخالف نظام ابراز کرد: باوجود هجمه شدید علیه این دستگاه همواره مسؤولان دستگاه قضا در مسیر نظام حرکت نموده و کارنامه خوبی را از سوی ملت و رهبری دریافت کرده‌اند که نشان از اعتماد جامعه به دستگاه قضا دارد.

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه برخی افراد در رابطه با موضوع لغو سخنرانی علی مطهری در مشهد مبنی بر غیرقانونی بودن عملکرد دستگاه قضا در این رابطه اشاره کرد و اظهار داشت: مراجع مختلفی موضوع ممانعت از سخنرانی نایب‌رئیس مجلس را در مشهد کارشناسی کرده و بر قانونی بودن اقدامات دادستان مشهد در این خصوص مهر تأیید نهادند.

وی تصریح کرد: عده‌ای با دخالت در این جریان، مدعی حمایت از قانون اساسی بودند و می‌گفتند دادستان مشهد باید صبر می‌کرد تا سخنرانی ایراد و فتنه‌ای ایجاد شود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه اقدامات انجام‌شده در این مورد کاملاً قانونی بوده ابراز کرد: دستگاه قضا هیچ زمان خلاف قانون عمل‌نکرده و نخواهد کرد، مطالبی در این خصوص وجود دارد که به‌زودی به اطلاع مردم خواهد رسید.

مظفری تصریح کرد: برخی با  نسبت دادن نبود آزادی بیان و جزیره‌ای عمل کردن مشهد به دنبال اهانت به اصل حکومت اسلامی هستند که تنها هدفشان زیر سؤال بردن اصل حکومت است و با هجمه به افراد منتسب به رهبری به دنبال خدشه‌دار کردن وجهه مقام معظم رهبری هستند.

وی تأکید کرد: این افراد هیچ‌گاه به هدف خود نرسیده و این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت‌الاسلام مظفری همچنین به مطرح‌شدن مباحثی مبنی بر حساب‌های قضایی قوه قضاییه اشاره کرد و اظهار داشت: فرایند مالی حساب‌های دستگاه قضا روند گسترده و خاصی دارد و  تمام هزینه‌ها و حساب‌ها به‌صورت کارشناسی صورت می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه این حساب‌های مربوط به شخص نیست تصریح کرد: تمام حساب‌های قوه قضاییه توسط تعداد زیادی از نمایندگان مجلس بررسی و اذعان شد که حساب‌های قوه قضاییه هیچ مشکلی ندارد.

همچنین در این نشست مجتبی ملکی به‌عنوان قائم‌مقام رئیس‌کل دادگستری خراسان رضوی معرفی شد.

انتهای پیام/3268/صا

http://fna.ir/GR3KXG



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لغو سخنرانی مطهری کاملاً قانونی بود/ به‌زودی مطالبی در این باره به اطلاع مردم خواهد رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..