تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت هنوز بودجه مترو را نپرداخته است/ بی‌آبی و بیکاری موجب تخلیه برخی روستاها شده است/ اتحاد مسلمین برای رژیم صهیونیستی و انگلیس نامیمون است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی چمران در آغاز سیصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: تروریست‌ها و کشورهایی که به آنها کمک می‌کنند جز اینکه کودکان یمنی را به خاک و خون بکشند و شیعیان بحرین را به سلابه کشیده و زیر شکنجه قرار دهند، کار دیگری را انجام نمی‌دهند.

وی افزود: کشورهایی مانند آمریکا، اسرائیل و عربستان عده‌ای را به نام اسلام به داعش و دیگرگروه‌های تروریستی وصل می‌کنند تا به اسلام واقعی خدشه وارد کنند. البته این تلاش آنها بیهوده است.

چمران گفت: باید همه مسلمین با هم متحد شویم و این اتحاد برای اسرائیل،‌ انگلیس و دیگر کشورها هم پیمان آنها نامیمون است و آنها هر کاری انجام می‌دهند تا این اتحاد شکل نگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهر حلب سه سال است در آتش می‌سوزد و دیگر چیزی از شهر باقی نمانده است ولی به‌زودی به صورت کامل آزاد خواهد شد و این نشان از اراده یک ملت بزرگ است.

وی درباره افزایش جمعیت شهر نیز اظهار داشت: سال‌هاست این بحث‌ها انجام می‌شود ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

چمران گفت: دولت هنوز بودجه مترو را نداده است ولی از سوی دیگر می‌گوید فلان شهر را هم به تهران وصل کنید.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: بعضی از روستاها به خاطر بی‌آبی و بیکاری، خالی از سکنه شدند و اهالی آنجا به شهرها آمده‌اند.

وی افزود: کمیته‌ای که قرار است با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود به جای اینکه به مسائل سیاسی بپردازد به مسائل اساسی شهر بپردازد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/YPOMK1



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت هنوز بودجه مترو را نپرداخته است/ بی‌آبی و بیکاری موجب تخلیه برخی روستاها شده است/ اتحاد مسلمین برای رژیم صهیونیستی و انگلیس نامیمون است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..