تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بررسی سازمان غذا و دا

نتیجه بررسی سازمان غذا و دارو درباره "مرگ به دلیل تزریق پنی‌سیلین"/ دارو مشکلی نداشت

جامعه > سلامت - ایسنا نوشت: رییس سازمان غذا و دارو گفت: درباره شماره سری ساخت پنی‌سیلینی که گفته می‌شد منجر به فوت بیمار شده، بررسی‌ها نشان داده شد که آن دارو مشکلی نداشته است.

دکتر رسول دیناروند، درباره آخرین وضعیت بررسی داروی پنی‌سیلین که گفته می‌شد منجر به فوت یک نفر در کاشان شده است، گفت: طبق آخرین اطلاعی که درباره آن شماره سری ساخت داروی پنی‌سیلین دادند، مشخص شد که دارو مشکلی ندارد و حال باید ببینیم که علت فوت بیمار چه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه داروی پنی‌سیلین مذکور مشکلی نداشته، گفت: درباره مرگ و میر بیماران با دارو، همواره مشکل از داروها نیست، بلکه گاهی اوقات مسائل زمینه‌ای و حاشیه‌ای وجود دارد و ممکن است مسائل دیگری در فوت بیمار دخیل باشد. بنابراین نمی‌توانیم بلافاصله نتیجه‌گیری کنیم که دارو دچار مشکل بوده است. به عنوان مثال در همین داروی پنی‌سیلین مشخص شد که دارو مشکلی نداشته است.

رییس سازمان غذا و دارو درباره برخی اخبار مبنی بر اجتناب مراکز درمانی از تزریق پنی‌سیلین گفت: من نشنیده‌ام که مراکز درمانی از تزریق پنی‌سیلین اجتناب کنند و فکر نمی‌کنم چنین خبری صحت داشته باشد.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بررسی سازمان غذا و دا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..