تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی مجتمع صنعتی نیک سیرت در دستور کار واحد محیط زیست شهرداری باقرشهر قرار گرفت

مجتمع نیک سیرت دارای الایندگی های بسیار است که علاوه براینکه صنوف آلاینده در آنجا فعالیت می نمایند و رعایت موازین محیط زیستی رو انجام نمی دهند باعث شده است از نظر بصری نیز چهره نامطلوبی در سطح شهر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ سرنابه در این باره اظهار داشت:  با پیگیری محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ شهرداری باقرشهر در حال حاضر مشغول پاکسازی معابر و چینش صحیح مبلمان محلی در این مجتمع هستیم .
سرنابه هدف از این کار را ارتقای شاخص های زیباسازی محیطی در این فضا دانست و افزود : بنا به تخمین اولیه انجام شده بیش از چندین هزار نفر در مجتمع نیک سیرت کار می کنند و از آنجایی که در این مجتمع چندین صنوف دارای گرانول هستند الایندگی زیادی دارند و دود غلیظی تولید می کنند که ذرات معلق آن در هوا می ماند و برای استمشاق شهروندان بسیار مضر بود و بیمارهای متعددی ایجاد می کند .
مسئول واحد محیط زیست و ساماندهی بند ۲۰ شهرداری باقرشهر یادآورد شد : در همین راستا رسیدگی به روند فعالیتی این صنوف که دارارای گرانول است  به صورت جدی در دستور کار محیط زیست و ساماندهی شهرداری باقرشهر قرار گرفت و درصدد هستیم با کنترل وضعیت فعالیتها سطح بهداشت و امینی را در این صنوف بالا ببریم.
وی در پایان خاطر نشان کرد : اگر صنوفی که در این مجتمع مشغول به کار هستند نتوانند به شاخص های ایمنی در این حوزه  دست پیدا کنند ما مجبور می شویم که این صنوف را با هدف رعایت بهداشت و سلامت جان شهروندان جا به جا و یا تعطیل کنیم .
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی مجتمع صنعتی نیک سیرت در دستور کار واحد محیط زیست شهرداری باقرشهر قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..