تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکت جهادی یک معلم پیش دبستانی در شادگان/وقتی معلم برای دانش آموزانش کلاس می سازد+عکس

ساعت: 09:58 منتشر شده در مورخ: 1395/09/23 شناسه خبر: 975800

احمد جنامی فوق دیپلم آموزش ابتدایی در یک اقدام جهادی برای رفاه حال دانش آموزان پیش دبستانی خود یک کلاس درس را با هزینه ی خود ساخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از صبح شادگان :احمد جنامی فوق دیپلم آموزش ابتدایی در یک اقدام جهادی برای رفاه حال دانش آموزان پیش دبستانی خود یک کلاس درس را با هزینه ی خود ساخته است.

احمد جنامی این معلم جهادگر علاوه بر تقبل کل هزینه ی ساخت کلاس،با مشارکت اهالی کلیه امور نظیر ساخت و ساز،سفید کاری،برق کشی و خرید اثاثیه نظیر پنکه،میز و صندلی و روشنایی این کلاس را انجام داده است.

او می گوید:از سال گذشته در دبستان شهید ناطق نوری روستای چومه در یک انباری کلاس تدریس پیش دبستانی را آغاز کردم و به دلیل عشق به تدریس خودم کلاسی جدیدی ساختم تا نوآموزانم راحت باشند.

جنامی ادامه می دهد و می گوید:در طول مدت تدریس خودم بیمه پرداخت می کردم تا سابقه ی تدریس برایم ثبت شود و بتوانم در آینده در استخدامی های آموزش و پرورش شرکت کنم.

این معلم از عشق به تدریس و نو آموزانش می گوید و تصریح می کند که من نو آموزانم را خیلی دوست دارم و به کار معلمی و تدریس علاقه ی زیادی دارم.

احمد می گوید در مهر ماه سال جاری آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروی حق التدریسی جذب می کند و شامل من می شود.

جنامی در ادامه با گله مندی از اداره آموزش و پرورش گفت:بعد از شنیدن خبر جذب حق التدریسی مدارک لازم را تحویل اداره دادم و به امید تماس گرفتن متاسفانه تا حالا هیچ خبری نشد.

img_20161110_171638

img_20161110_171640




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکت جهادی یک معلم پیش دبستانی در شادگان/وقتی معلم برای دانش آموزانش کلاس می سازد+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..