تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش درخواست‌ صدور مجوز حزب با نزدیک شدن به انتخابات

افزایش درخواست‌ صدور مجوز حزب با نزدیک شدن به انتخابات

سیاست > مجلس - عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا درخواست‌ها برای صدور مجوز حزب و تشکل سیاسی بیشتر شده است.

پروانه مافی اظهار کرد: با توجه به تعطیلات اخیر، جلسات کمیسیون  ماده ۱۰ حدود دو هفته است که برگزار نشده، اما در روزهای آینده جلسات با جدیت برگزار  خواهد شد و همه مسائل مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش درخواست‌ها این حساسیت‌  وجود دارد که احزاب با شناسنامه و ترازنامه کاری منسجم موفق به ریاست مجوز نشوند نه افرادی که با انتخابات ظهور می‌کنند و پس از آن صحنه‌ سیاسی کنار می‌روند.

نماینده مردم تهران در خصوص برخی انتقادها از سوی رسانه‌های خاص به حضور اعضای دولت در برخی محافل حزبی تصریح کرد: این موضوع چیز جدیدی نیست وافراد در کنار جایگاه حقوقی خود شخصیت حقیقی مستقلی دارند و ممکن است به عنوان یک شخصیت حقوقی و سیاسی عضو احزاب و تشکل‌های رسمی باشند و این مسائل با یکدیگر تضاد ندارد و حتی ما در کمیسیون ماده ۱۰ آمادگی بررسی و صدور مجوزهایی از سوی اعضای دولت برای تشکیل حزب را داریم؛ هر چند که فعلا چنین درخواست‌هایی به کمیسیون نیامده است.

29212




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش درخواست‌ صدور مجوز حزب با نزدیک شدن به انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..