تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حواشی مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان

به گزارش ایرنا، نزدیک ساعت هشت صبح، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از طریق پیامک، رسانه های گروهی زنجان را از برگزاری مجمع هیات فوتبال باخبر کرد و از خبرنگاران خواست ساعت 11 در سالن جلسات اداره کل حضور یابند اما مجمع کار خود را از ساعت 10/30 شروع کرد و این باعث شد تا خبرنگاران با 30 دقیقه تاخیر در محل حاضر شوند.
صندلی های این مجمع بر خلاف سایر مجامع ورزشی، پر شده بود و خبرنگاران نه فقط از نشستن در صندلی های قسمت جلو منع شدند بلکه از پذیرایی نیز محروم ماندند و حتی یکی از خبرنگاران را که از قبل بر صندلی های میز جلسات تکیه زده بود از جا بلند کرده و به قسمت پشت هدایت کردند.
پس از قرائت قرآن، دبیر هیات فوتبال استان زنجان خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر می خواهید خبرنگاران برن بیرون! اما تاج با این کار موافقت نکرد و یکی از حاضران در جلسه نیز گفت این کار دبیر هیات برای خوش خدمتی است.
دبیر هیات فوتبال استان زنجان برای ارائه برنامه ها از سوی نامزدها هفت دقیقه زمان تعیین کرد و فریدون اصفهانیان که تا آن زمان ریاست هیات را عهده دار بود شروع به ارائه عملکرد و برنامه ها کرد و چون مدام زمان باقی از طرف دبیر هیات اعلام می شد بنابراین اصفهانیان به زبان ترکی و با صدای تند و بلند گفت: 'بابا یاخچی دا' ( بابا خوب دیگه) دبیر هیات ما نیز با آنها شده است که در این لحظه سکوت سالن جلسات با صدای خنده بلند تمامی حاضران در مجمع شکست.
پس از اینکه اسامی نامزدها اعلام شد، زمزمه هایی به گوش می رسید که مجید بیگلی برای بازار گرمی وارد کارزار شده و دقایقی بعد انصراف خود را اعلام خواهد کرد که این موضوع نیز رنگ حقیقت به خود گرفت.
یکی از نامزدها نیز که از دلسوزان فوتبال زنجان است به انتقاد از عمل نکردن به برخی از بندهای اساسنامه فوتبال از سوی هیات زنجان پرداخت و با توجه به زمان تعیین شده (7 دقیقه) نتوانست برنامه های خود را به شکل کامل برای جلب نظر اعضا حاضر در جلسه، ارائه کند اما زمزمه هایی به گوش می رسید که این نامزد تلاش بی مورد می کند و اصفهانیان از همین الان بر صندلی ریاست هیات تکیه زده است.
در این مجمع، حساسیت ها از سوی ناظر فدراسیون بر کار و نحوه رای گیری به قدری بالا گرفته بود که سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به ناچار معترض به این کار شد و گفت: این اولین بار نیست که مجمع برگزار می شود و مجامع قبلی نیز به این شیوه برگزار می شد و مشکلی نیز پیش نمی آمد.
وقتی جلسه پایان یافت خبرنگاران در بیرون از سالن جلسه منتظر مصاحبه با رئیس فدراسیون فوتبال بودند و هر چند مهدی تاج آماده برای انجام مصاحبه شد اما مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان پیشنهاد داد که این گفت و گو در اتاق مدیریت صورت گیرد.
بالاخره خبرنگاران به ناچار این پیشنهاد را پذیرفتند و پشت سر این 2 بزرگوار وارد دفتر ریاست شدند ولی اجازه ورود به اتاق مدیر به آنان داده نشد و پس از دقایقی زمزمه هایی مبنی بر نشست خودمانی به گوش رسید و این بی توجهی باعث شد تا پس از دقایقی خبرنگاران مات و مبهوت محل را ترک کنند.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حواشی مجمع انتخابات هیات فوتبال استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..