تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگیری 24 شکارچی غیرمجاز در خراسان رضوی

اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از ابوالفضل شعبانی گزارش داد: این شکارچیان غیرمجاز در شهرستانهای سبزوار، تربت جام ،تربت حیدریه، چناران، بجستان، قوچان ،کاشمر و خواف دستگیر شده اند.
وی ادامه داد: از متخلفان 13 قبضه اسلحه شکاری، 60 عدد تیر و تعدای مهمات قاچاق کشف و ضبط شد.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: لاشه و هدمانت(تاکسیدرمی قسمت سر وحوش) دو راس میش وحشی، 16 قطعه باقرقره، چهار قطعه کبک و پوست یک راس آهو نیز از متخلفان ضبط شده است.
وی افزود: در همین چارچوب چهار گروه شکارچی پیش از اقدام به شکار در مناطق به جرم مبادرت به شکار دستگیر و از آنها نیز چهار قبضه اسلحه شکاری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شده است.
شعبانی ادامه داد: از آنجا که وظیفه ذاتی محیط بانان پیشگیری از شکار است لذا ماموران یگان تمام تلاش خود را برای پیشگیری از وقوع جرم و تخلف زیست محیطی بکار می گیرند و بسیاری از متخلفان شکار و صید به جرم شروع به شکار و قبل از هرگونه اقدام در این خصوص به دام می افتند.
7496/1858

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگیری 24 شکارچی غیرمجاز در خراسان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..