تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن میلاد پیامبر به روایت اهل تسنن در ارومیه برگزار شد

به گزارش ایرنا، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری شامگاه دوشنبه در این جشن که در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد، افزود: مسلمانان منطقه در کشورهای همسایه از نبود وحدت رنج می برند و این در حالی است که قرآن و پیامبر اکرم (ص) محور وحدت مسلمانان است.
آیت الله سید علی اکبر قریشی گفت: رژیم صهیونیستی و همتایانش سعادت و امنیت امت اسلامی را بر نمی تابند و برای تفرقه افکنی بین مسلمانان تلاش می کنند.
وی با اشاره به اینکه کسانیکه دست به وحشیانه ترین جنایت ها در منطقه می زنند نه شیعه هستند و نه سنی، گفت: رژیم صیونیستی و آمریکا برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی در تلاش هستند تا چهره معکوسی از مسلمانان در دنیا نشان دهند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به این حقیقت رسیده اند که قرآن و پیامبر محور وحدت مسلمانان است، افزود: دشمنان می خواهند برای از هم گسیختن همبستگی مسلمانان قرآن را از آنان بگیرند.
آیت الله قریشی ادامه داد: رژیم صهیونیستی فرمانده آمریکا و دیگر کشورهای غربی است و آنان بدون اجازه او هرگز نمی توانند کوچکترین حرکتی انجام دهند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه نیز قرآن کریم و نبی اکرم (ص) را محور وحدت بین شیعه و سنی خواند و گفت: اخلاق حسنه پیامبر اسلام الگویی برجسته برای نسل امروز و نسل های آینده است.
ملا عبدالقادر بیضاوی افزود: مسلمانان با پرهیز از تفرقه و پیروی از پیامبر اسلام می توانند اتحاد خود را روز به روز محکم تر کنند.
وی با بیان اینکه جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری باید وحدت خود را حفظ کند، گفت: اگر مسلمانان منطقه به این مقوله مهم عمل می کردند، امروز شاهد دخالت زورگویان در کشورهای اسلامی و جنایت های آنان نبودیم.
امام جمعه اهل سنت ارومیه افزود: ناامنی ها و جنایات حاکم بر سرزمین های اسلامی نتیجه فاصله گرفتن و بی تفاوتی مردم این کشورها به وحدت و یکپارچگی است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز گفت: هفته وحدت یادگار جاودانه امام راحل است و باید تلاش شود تا وحدت و صمیمیت بین مسلمانان بیشتر شود زیرا تفرقه و اختلاف، جامعه را به سمت ذلت و تباهی سوق می دهد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قرشی نبی مکرم اسلام را محور وحدت مسلمانان عنوان کرد و گفت: تمسک به پیامبراسلام و قرآن اتحاد مسلمانان را عمیق تر می کند.
به گزارش ایرنا، به مناسبت 12 ربیع الاول، میلاد نبی مکرم اسلام به روایت اهل سنت این مراسم جشن، مولودی خوانی و دف زنی با حضور علما، روحانیان و جمعی از شخصیت های سیاسی، فرهنگی و نظامی آذربایجان غربی در مسجد امام شافعی ارومیه برگزار شد.
8135/3072 ** خبرنگار: شهین غریب بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن میلاد پیامبر به روایت اهل تسنن در ارومیه برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..