تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدان، قطب فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران شناخته شد

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: همدان، قطب فرهنگی کودکان و نوجوانان کشور شناخته شده است.

همدان، قطب فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران شناخته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی تبار در آیین افتتاحیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه هدف این جشنواره حمایت از اثار هنری خلاق است افزود: هنرمندان خارجی حاضر در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان، سفیران انتقال فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی هستند.

وی اظهار کرد: جشنواره بین المللی تئاتر فرصتی مهم هست تا از تریبون رسانه ای و بین المللی این رویداد اجتماع محور، ظرفیت های فرهنگی و تاریخی همدان را بیشتر معرفی کرد.

الهی تبار با قدرانی از حضور صدها هنرمند داخلی و خارجی عرصه تئاتر در استان همدان گفت: به طور یقین هنرنمایی هنرمندان امروز مرهون تلاش هنرمندان ارزشمندی چون مرحوم داوود رشیدی در گذشته است.

وی ادامه داد: امسال هنرمندان تئاتر کشور با حضور خود جشنواره خوبی را رقم می زنند، البته حضور مردم همدان و استقبال انها برای بهتر برگزاری جشنواره در سال های آینده موثر است.

الهی تبار با بیان اینکه همدان با تاریخی 3 هزار ساله مهد پرورش دانشمندان و مفاخربزرگی چون بوعلی سینا و باباطاهر است اظهار داشت: ایتان همدان مهد سفال جهان را نیز به خود اختصاص داد و هنر دست این دیار به جهان معرفی شد.

وی تصریح کرد:برای تمام کودکان و نوجوانان آرزوی صلح و دوستی می کنم.

جشنواره امسال در 10 بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، بخش دانش آموزی، کارگاه های آموزشی و بخش ویژه صد سالگی تئاتر کودک برگزار می شود.

در این جشنواره آثاری هنری از هنرمندان عرصه تئاتر کودک و نوجوان کشورهای آلمان، ایتالیا، روسیه، آفریقای جنوبی، جمهوری چک، اسپانیا و کره جنوبی حضور دارند.

گفتنی است، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ٢٢ تا ٢٧ آذر ماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدان، قطب فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران شناخته شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..