تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«لایه های تاریکی»؛ اولین نمایشگاه انفرادی با آثار فتومونتاژ

اولین نمایشگاه انفرادی هامون علیپور با محوریت درگیری انسان معاصر برگزار شد.

هامون علیپور، هنرمند در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از هدف برگزاری نمایشگاه خود گفت: لایه‌های تاریکی نتیجه دو سال تلاش بی وقفه من است؛ این آثار در مورد درگیری انسان‌های معاصر است که خود را درگیر فضایی کرده اند که برای آن فضا نیستند؛ انسان هایی که هستند و دیده نمی شوند. شاید هم می خواهند که دیده نشوند. این آثار را با تکنیک فتومونتاژ و با رنگ روغن درست کرده ام، شیوه ی این کار به این صورت است که ابتدا کلاژ دستی و بعد عکاسی آگاهانه سپس فتوشاپ را بر روی آثار انجام داده ام.

وی در ادامه پیرامون انتخاب نام نمایشگاه و تعداد آثار خود گفت: "لایه های تاریکی" به دلیل روش کار که به شیوه لایه لایه است (ابتدا کلاژ دستی و بعد عکاسی آگاهانه و فتوشاپ) انتخاب شده است.همچنین تعداد 11 اثر در اندازه های بزرگ بر این نمایشگاه بر روی دیوار قرار گرفته است.

علیپور در پایان خاطر نشان کرد: در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه اساتیدی چون حسین محجوبی، علی فرامرزی، مجید ملا نوروزی و احمد نصراللهی در این مراسم حضور داشتند که علی فرامرزی این نظر را به من که هنر معاصر را عمیقا درک کرده ام و مدت ها بود نمایشگاهی با این کیفیت برگزار نشده بود، داشتند.

گفتنی است این نمایشگاه 19 آذر افتتاح شد و تا اول دی ماه سال جاری از ساعت 11 تا 19 در گالری شیرین دو برای علاقه مندان ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««لایه های تاریکی»؛ اولین نمایشگاه انفرادی با آثار فتومونتاژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..