تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت -

آکاایران: امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. بنابراین خودتان را آماده کنید.

مجله آشپزی مثبت: امروز در این مطلب قرار است طرز تهیه غذایی را به شما آموزش دهیم که از مواد متنوع و مختلفی درست می شود. این دستور غذا، زمان بر و پر زحمت است. بنابراین خودتان را آماده کنید.

,خوراک،ناهار،خوراک گوشت,[categoriy] طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت

طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت - خوراک،ناهار،خوراک گوشت

آکاایران: طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت



1 ابتدا  لوبیاها را آب پز کنید و کناری بگذارید. سپس یک قابلمه مناسب را روی حرارت قرار دهید و مقداری روغن در آن بریزید. بعدازاینکه روغن داغ شد، پیاز و سیر را  در آن تفت دهید تا نرم و طلایی شوند. حالا فلفل سبزهای خردشده را اضافه کنید و بعد از 4-3 دقیقه رب گوجه فرنگی را بیفزایید و تفت دهید. گوشت چرخ کرده را همراه با پودر زیره و پودر آویشن بریزید و مواد را خوب تفت دهید. آب مرغ را هم اضافه کنید، درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا گوشت بپزد.
به گزارش آکاایران: 2 بعدازاینکه گوشت پخت، گوجه فرنگی های خردشده را همراه با آب لیمو، نمک، فلفل و لوبیاهای پخته به خوراک اضافه کنید و به آرامی هم بزنید. دوباره درِ قابلمه را بگذارید و صبر کنید تا خوراک جا بیفتد.
3 بعد از آماده شدن خوراک، آن را داخل ظرف موردنظرتان بریزید. آووکادو را خرد کنید، سپس آن را همراه با پنیر رنده شده و برگ های جعفری روی خوراک بریزید و سرو کنید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرز تهیه خوراک گوشت پر از زحمت -»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..